Ruben er endelig klar med ny singel

Med sitt eget distinkte sound kan Ruben sette ord på følelser og opplevelser på en unik måte. Gjennom sin første låt ”Walls” har Ruben virkelig tredd inn i den Skandinaviske musikkscenen. Med over 19. Millioner streams på sin første låt gleder han seg nå til å slippe ny musikk fremover. I slutten av 2018 skal han slippe sin første EP som tematiserer forskjellige sider av mental helse. Han ønsker gjennom musikken sin å skape et trygt sted der lytterne hans tørr å kjenne på følelsene sine.

Som en person som skriver, produserer og synger på sine egne lager han låter der melodi tekst, og personlighet skaper et univers av følelser. Dette universet skal han bygge videre på med kommende prosjekter og han ønsker å kunne nå ut til mennesker for at man skal kunne hjelpe hverandre med å snakke om vanskelige ting.

Følg @theartistruben på sosiale medierfor å få med deg alt av nyheter frem mot slipp av EP.

Denne gutten er verdt å følge med på!

Hør "The Half" her!

Facebook I Instagram Twitter I Website

Nyhetsbrev fra Universal Music8.11.2019 11:17:53 CETPressemelding

Øystein Hegvik tolker Maria Menas juleklassiker eMMa ute med ny julesang Ka2 ute med debut-EP: «en reise laget for dansegulvet» Jonas Benyoub - Validé ft. Adrian Kastrati Ny låt fra George Michael “This Is How (We Want You To Get High)” ble sluppet denne uken. Sandra Lyng slapp i forrige uke den egenskrevne julelåten "Julefantasi", en sang hun har skrevet til de som ikke gleder seg til jul. Nå er hun er klar med nok en julelåt, denne gangen en cover av Carolas "Himlen i min Favn". “Somebody Else” er Isac Elliot sin andre singel på Universal Music. I kveld ser du Isac Elliot på TV2 Senkveld. Alessia Cara “Make it to Christmas”. Den canadiske popstjernen slapp “Make It To Christmas”, sin aller første julelåt. Låta er skrevet av Cara og produsert av Jon levine, som tidligere har jobbet med blant andre Drake og Dua Lipa. Lukas Graham “Here (for Christmas)". Låten handler om Lukas sin avdøde barndomsvenn, William. Om hvordan denne første julen uten han blir, om drømmene de hadde sammen som