Rockekjendisenes nye video på avveie!

Tons of Rock-aktuelle Black Debbaths musikkvideo til singelen "Age of Kørka" - ute torsdag 23. juni - har havnet på avveie.

Black Debbath (c) Abdi Junior

Nei, nei nei! Nå har det altså skjedd, det som aldri måtte skje! Black Debbaths nye musikkvideo til singelen Age Of kørka har dessverre havnet på avveie. Dette har skjedd før og nok en gang tyder alt på at det er en utro tjener i bandet som står bak.

Bandet risikerer tap av et tosifret beløp i strømmeinntekter som følge av denne ugjerningen. "Dette er veldig leit, og slikt skal ikke skje," sier herrebladsabonnent Lars Lønning, bandets vokalist. "Dette er selvfølgelig ille for oss, men ekstra bittert er det nok for den unge og lovende gjestevokalisten vår Ivar Nicolaisen fra kristenrockebandet Silver som her endelig skulle få vise seg for et bredere publikum."

Forrige gang en Black Debbath-video havnet på avveie, viste det seg at den skyldige var bandets bassist «Bare» Egil. Denne gangen tyder alt på at det er nakenkjendisen og gitaristen Aslag Guttormsgaard i Black Debbath som har lekket videoen. Særlig fordi Guttormsen selv uttaler i en kommentar: "Jada, det stemmer! Bare gå inn på aveie.no. Der ligger den i all sin prakt."

Black Debbath (c) Abdi Junior

Rat City er tilbake med "Lucky Luke"!23.6.2022 09:34:32 CEST | Pressemelding

Stjernelaget Rat City slo gjennom med et brak da de slapp den spellemannsnominerte singelen Kind of Love med Isak Heim i 2019, og som per i dag har drøye 40 millioner streams. Siden har produksjons- og låtskriverteamet pumpet ut hits på løpende bånd, både i det audiovisuelle prosjektet Rat City, og for andre artister. Dagny, Kiesza og Ruben er blant de som har fått god drahjelp av Rat City på noen av sine største hit-låter.

Hkeem slipper "Jetter"!23.6.2022 09:25:47 CEST | Pressemelding

Hkeem er kun 24 år gammel, men har allerede passert 100 millioner streams, stått på noen av landets største scener og vunnet to Spellemannspriser. Tidligere i år slapp han «Se hvor vi er nå» - en låt der Hkeem ser tilbake på det han har oppnådd og veien dit, og «Gi meg» - en låt som tar opp viktigheten av å gi seg selv tiden det tar å bearbeide ting man går gjennom. Nå er han klar med «Jetter» - en sommerlig låt som handler om at «hun» - etter at man har tatt avstand og samtidig oppnådd noen ting på veien, plutselig vil komme tilbake.