Robin Stones har med seg Staysman på solodebuten "Bad Booty"

Robin Stones er en godt etablert artist og låtskriver, mest kjent som den ene halvdelen av den multi platina-selgende rapgruppen Robin og Bugge. Nå debuterer han som soloartist med singelen «Bad Booty» hvor han har med seg Staysman.

«Det er en partylåt som handler om at man egentlig ikke burde bli full og feste, men at man blir forført av feststemningen i låta. Og at vi egentlig er litt for gamle til å lage sånn musikk, men at det er alt for gøy», sier Robin selv om låten.

Et samarbeid mellom Staysman og Robin Stones er ikke noe nytt, helt siden 2016 har han vært med Staysman på turné, både som fast gjesteartist og korist.

Som den ene halvdelen av pop/rap-gruppa Robin & Bugge, har Robin herjet scener over hele landet, og gruppa står bak en rekke store hits som «Best når jeg er full», «Elak Elak», «Bongo Drum», «Fedrelandet» og «Fuck You».

Han har også skrevet låter for artister som TIX, Morgan Sulele, Postgirobygget og Temur.

Nå står hans soloprosjekt for tur, og alt tyder på at han skal fortsette å lage feststemning, bare i eget navn denne gang.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra M.I.A., Birte Slettevoll, Megadeth, Loyle Carner, Caity Baser og Etta Marcus!12.8.2022 11:16:05 CEST | Pressemelding

HEARTS ON THE RUN – Et år, 52 låter M.I.A. er i dag ute med låta “Popular”, som hun har produsert sammen med Diplo. Den britiske rapperen og sangeren slipper albumet MATA denne høsten, som er hennes første siden AIM fra 2016. Caity Baser slapp i dag den svært etterlengtede låten “X&Y”. Den selvskrevne låten tar oss gjennom Basers nylige brudd, og legger frem alle detaljer om eksens mangler og feil. “This song is all about saying fuck you to the people that think they were your ex but because they did you so dirty, they’re not even classed as that anymore. They’re just your ‘WHY’ - like why the frick did I go there”, sier 20-åringen selv om låten. Loyle Carner slapp onsdag låten “Georgetown”. Låten er gjestet av John Agard som fremfører et rørende dikt om det å være halvt svart og halvt hvit. Låten er produsert av den anerkjente Madlib, og følger opp den forrige singelen “Hate”. Sjekk ut musikkvideoen til “Georgetown” her. Thrash metal-pionerer og metalikoner MEGADETH slipper sin siste

Ny musikk fra Carly Rae Jepsen, Roc Boyz, Elton John, Olivia Lobato/Ramón, The Killers og Benny Blanco!5.8.2022 10:54:03 CEST | Pressemelding

Carly Rae Jepsen har sluppet sin nye singel “Beach House” fra det kommende albumet The Loneliest Time som slippes 21. oktober. I låten tar hun for seg uforutsigbarheten ved nåtidens online dating med uhell og skuffelser det kan bringe, på en ærlig og morsom måte. “Beach House” sementerer til syvende og sist Jepsens arv som en av pophistoriens skarpeste fortellere om de endeløse nyansene av kjærlighet og forhold. Den amerikanske artisten og produsenten Benny Blanco har fått med seg BTS og Snoop Dogg på sin nye låt “Bad Decisions” som ble sluppet i dag. Låten følger med en musikkvideo du kan se her The Killers er ute med låta “boy” i dag, som er produsert av Stuart Price som også produserte albumet Day & Age som toppet den norske albumlista i 2008. Bandet legger ut på turne i Nord-Amerika senere denne måneden, og skal også turnere i Australia og New Zealand i år. Produsentlegenden T Bone Burnett er nå aktuell med albumet The Invisible Light: Spells - en del av trilogien The Invisible Lig