Ringnes lanserer podcast om og for uteliv
I premieresendingen av «Utetime med Ringnes» får programlederne Emma Bjørke og Hans Ingi Tryggvason besøk på Ringnes Brygghus av Nina Solli, regionsdirektør Viken Oslo i NHO. Hun er opptatt av at man må få på plass en «recovery plan» for service- og serveringsbransjen.
En slik plan skal sørge for best mulig forutsetninger for utelivsbransjen når den skal åpne opp igjen og vende tilbake til en normal hverdag, etter en utfordrende periode, der mange allerede har brukt opp all oppspart kapital.
For å utarbeide en slik plan inviterer hun bransjeorganisasjoner, service- og serveringsaktører og myndighetene til å komme med innspill og delta i diskusjonene.
Utelivsprofilene Morten Guldvik og Aksel Steen fra Oslo deltar også, og begge deler sine tanker rundt situasjonen utelivsbransjen står midt oppe i - og hva som skal til for at vi alle skal få et rikt og spennende utelivstilbud når pandemien er over.
Morten er daglig leder i Skagstindgruppen, som driver store serveringsteder som Pokalen Vulkan, Pokalen Barcode, Raadhuset, Krøsset, samt countryfestivalen på Vinstra. Og om ikke lenge skal de også åpne et av Oslos største utesteder - Telegrafen. Aksel driver Restauranten Bass og østersbaren Eff Eff i Oslo, og er i ferd med å åpne en ny pizzarestaurant på Grünerløkka.
Siste gjest i sendingen er Mikal Tengesdal. Han er innehaver av Melkebaren, den første og største ølbaren i Sandnes. Han driver flere utesteder i Sandnes, brygger selv og har sin egen podcast «Ølvertene»
Utetime med Ringnes er tilgjengelig via Spotify og Apple Podcasts og Google Podcast.
Nøkkelord
Kontakter
Hans Ingi TryggvasonDaglig leder for Ringnes Brygghus
Ølekspert med fokus på kombinasjonen av øl og mat.
Nicolay BruusgaardKommunikasjonssjef
Tel:+47 900 84 257nicolay.bruusgaard@ringnes.noBilder
Lenker
Om Ringnes
Ringnes AS er Norges største bryggeriselskap med ca. 900 medarbeidere. Selskapet eies av Carlsberg Group, som er et av verdens ledende bryggerikonsern. Vi leverer øl, brus og vann til hele det norske drikkemarkedet og vi er stolte av våre mange populære merkevarer!
Følg pressemeldinger fra Ringnes
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Ringnes på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Ringnes
Norges sprekeste 90-åring26.3.2024 11:36:23 CET | Pressemelding
Solo, en av Norges mest kjente og kjære merkevarer, fyller 90 år. I flere tiår har den gule brusen vært en selvskreven del av norske påsketradisjoner og skapt glede og god stemning i norske hjem og hytter.
Det blir Solofest i påsken21.3.2024 13:59:46 CET | Pressemelding
For veldig mange er Solo en ufravikelig del av påskehyggen. Med et forventet forbruk på rundt 7 millioner liter Solo i og rundt påske, tilsvarer dette over 20 prosent av det årlige salgsvolumet til den folkekjære brusen.
Pepsi MAX i ny drakt19.3.2024 13:31:27 CET | Pressemelding
Denne uken kommer de første Pepsi MAX-boksene og flaskene med nytt design ut i butikkene. Endringene er en del av en global konseptfornyelse fra PepsiCo.
Grøttland til Ringnes29.2.2024 15:28:59 CET | Pressemelding
Ringnes styrker seg på kommunikasjon og bærekraft når Jeppe Grøttland går inn i en nyopprettet rolle som senior kommunikasjonssjef med ansvar for ESG fra 1. mars.
30 år siden Imsdaleventyret startet12.2.2024 11:42:08 CET | Pressemelding
- Da vi under OL på Lillehammer lanserte Imsdal, var det mange som var skeptiske. Vi fikk høre at vann på flaske ville være som å selge sand i Sahara. 30 år senere – med fasiten i hånd – kan vi trygt si at skeptikerne tok feil, sier merkevaresjef for Imsdal i Ringnes, Josefine Hagatun.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom