Revisorforeningen

Revisorforeningen øker satsningen på omdømmebygging

Del
Revisorforeningen skal tydeliggjøre revisjonen sin samfunnsmessige relevans, bygge et sterkere omdømme og øke attraktiviteten til bransjen.
Cathrine Torp er ansatt som kommunikasjons- og strategidirektør i Revisorforeningen. Torp kommer fra stillingen som områdedirektør for kommunikasjon og brukeropplevelse i Forskningsrådet, og har tidligere vært kommunikasjonsdirektør for blant annet Storebrand, Equinor, og DNV.
Cathrine Torp er ansatt som kommunikasjons- og strategidirektør i Revisorforeningen. Torp kommer fra stillingen som områdedirektør for kommunikasjon og brukeropplevelse i Forskningsrådet, og har tidligere vært kommunikasjonsdirektør for blant annet Storebrand, Equinor, og DNV.

Tilliten til revisjon er solid, og Revisorforeningen har en sterk faglig posisjon både blant medlemmene og samarbeidspartnerne.

– Likevel trenger både foreningen og bransjen å ta en tydeligere rolle og øke forståelsen i samfunnet for vårt kjernebidrag; nemlig tillit, sier administrerende direktør i Revisorforeningen Karen Kvalevåg.

Ansetter kommunikasjons- og strategidirektør

Dette er en ny satsning. Målet er å tydeliggjøre revisjonen sin samfunnsmessige relevans, bygge et sterkere omdømme og øke attraktiviteten til bransjen.  

Cathrine Torp er derfor ansatt i en nyopprettet rolle, som kommunikasjons- og strategidirektør. Torp kommer fra stillingen som områdedirektør for kommunikasjon og brukeropplevelse i Forskningsrådet. Hun har tidligere vært kommunikasjonsdirektør for blant annet Storebrand, Equinor, og DNV. 

Formålet med revisjon er å skape tillit

- Å få lov til å bidra til å bygge og foredle tillitssamfunnet vårt, gjennom å vise revisjon sin viktige rolle, er både utfordrende og ikke minst spennende. Når foreningens strategiske mål så tydelig gjenspeiler at kommunikasjon er kjerneområder for å nå samfunnsoppdraget vårt, ble det enda lettere å velge Revisorforeningen, sier Cathrine Torp.

- I nært og godt samspill med våre medlemmer, ønsker vi å bidra til å øke bransjens attraktivitet, og ta en tydelig posisjon innen bærekraft. Revisjon er limet i tillitssamfunnet. Skal vi lykkes, må vi sikre at yrket oppleves interessant for unge også i fremtiden, sier Karen Kvalevåg, som gleder seg til Cathrine starter den 2. mai.  

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Cathrine Torp er ansatt som kommunikasjons- og strategidirektør i Revisorforeningen. Torp kommer fra stillingen som områdedirektør for kommunikasjon og brukeropplevelse i Forskningsrådet, og har tidligere vært kommunikasjonsdirektør for blant annet Storebrand, Equinor, og DNV.
Cathrine Torp er ansatt som kommunikasjons- og strategidirektør i Revisorforeningen. Torp kommer fra stillingen som områdedirektør for kommunikasjon og brukeropplevelse i Forskningsrådet, og har tidligere vært kommunikasjonsdirektør for blant annet Storebrand, Equinor, og DNV.
Last ned bilde

Lenker

Om Revisorforeningen

Revisorforeningen
Postboks 2914 Solli
0230 Oslo

+47 23 36 52 00https://revisorforeningen.no/

Revisorforeningen er en interesse- og kompetanseorganisasjon for statsautoriserte revisorer i Norge. Mye har skjedd på de snart hundre årene Revisorforeningen har eksistert. I dag befinner våre medlemmer seg i front av samfunnsutviklingen. Revisor bekrefter at informasjonen virksomhetene gir til omverdenen er til å stole på. Tillit er fundamentalt for en velfungerende økonomi; både for å sikre velferdssamfunnet inntekter og tillit til selskapers rapportering for alle interessenter.

Følg pressemeldinger fra Revisorforeningen

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Revisorforeningen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Revisorforeningen

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye