REMA 1000 tilbakekaller Guacamole Kryddermiks Tex Mex

Guacamole Kryddermiks Tex Mex, 30g, tilbakekalles da råvare benyttet i produktet inneholder for høy restverdi av plantevernmiddelet etylenoksid

Tilbakemeldingen gjelder følgende holdbarhetsdato:

LOT: 122113296 S             BEST FØR: 31.05.2022

Produkt med angitt dato er kun solgt i butikker på Østlandet.

Produktet representerer ifølge Mattilsynet en mulig helsefare over tid.

Berørte produkter fjernes fra butikk. Forbrukere som har produktet, kan levere det tilbake i butikk og få igjen pengene, eller kaste produktet i restavfall.

For ytterligere spørsmål, se https://www.matportalen.no eller kontakt REMA 1000 via kontaktskjema på www.rema.no.

Kontaktpersoner:

Marna Kotte, Kvalitetssjef Egne Merkevarer Tlf. 930 36 146

Torkel Fjørtoft, presseansvarlig REMA 1000 Tlf. 482 37 669

REITAN består av tre forretningsområder: REITAN HANDEL, REITAN EIENDOM og REITAN KAPITAL.I tillegg kommer Britannia Hotel, et femstjerners internasjonalt fullservicehotell i Trondheim.

REITAN HANDEL styrker seg på samfunnskontakt 7.9.2021 08:00:00 CEST | Pressemelding

Handelsselskapet REITAN HANDEL styrker seg på kommunikasjon og næringspolitikk. Øyvind Breivik fra Hydro Energi blir kommunikasjonssjef med ansvar for media, mens Stian Valla Taraldsvik fra First House og stortingsrepresentant Kårstein Eidem Løvaas får ansvar for næringspolitikk og myndighetskontakt. De tre vil rapportere til kommunikasjonsdirektør Inger Sethov. -Rammebetingelsene for vår bransje er i rask endring, og politiske og regulatoriske prosesser må følges tett, både i Norge og i EU. Når kunden er vår øverste sjef, må vi gjøre det vi kan for å sikre konkurransedyktige vilkår, som til syvende og sist gjør at vi kan skape de beste kundeopplevelsene, sier Ole Robert Reitan, administrerende direktør i REITAN HANDEL. -En sterk og stødig stemme om saker som er viktige for vår virksomhet er avgjørende for at vi skal lykkes i å forsterke vår posisjon som et ledende handelsselskap. Jeg ser frem til å få flere dyktige folk med på laget i REITAN HANDEL, sier kommunikasjonsdirektør Inger S