REMA 1000 Byåsen er årets butikk 2019

Kjøpmann Børge Stamnes driver Norges beste REMA-butikk. Lørdag ble trondheimsbutikken kåret til Årets Butikk 2019 under en digitalt direktesendt seremoni.

- 2019 har vært REMA 1000 Byåsens år. De vant NM i frukt og grønt for noen måneder siden, og vinner Årets Butikk nå. Det viser at Børge vet hvordan man leverer gode kundeopplevelser, noe man merker med en gang man går inn i butikken, sier Trond Bentestuen, administrerende direktør i REMA 1000.

Hvert år hedres én butikk per region i REMA 1000 for sine sterke prestasjoner, og alle de regionale vinnerne er kandidater til å vinne årets butikk. I år stakk _______ av med den gjeveste prisen, for sine sterke prestasjoner gjennom hele 2019.

For å vinne tittelen årets butikk må kjøpmann og medarbeidere levere eksepsjonelle kundeopplevelser og økonomiske resultater. I tillegg er årets butikk en god nabo i sitt lokalmiljø, og skal kunne vise til et særdeles godt arbeidsmiljø der både kjøpmann og ansatte spilles gode av hverandre.

Børge Stamnes er den mest profilerte kjøpmannen i sitt lokalområde, og står frem som en eksepsjonell leder og støtte for sine ansatte. Tidligere i år ble butikken også kronet til norgesmester i frukt og grønt, så dette er et sted for gode kundeopplevelser. Stamnes er kjent i REMA 1000 som en rollemodell for nye kjøpmenn, og stiller høye krav til seg selv.

Vi gratulerer fra hele REMA 1000!

I år gjennomføres alle kåringer digitalt, for å få hedret de beste prestasjonene samtidig som vi ivaretar smittevernet. På lørdag betydde det at REMA 1000 for første gang kunne invitere alle sine 12.000 medarbeidere med på Riksmøte, ti ganger så mange som opprinnelig var planlagt.

For mer informasjon kontakt:

Regionsdirektør Vidar Andersen, 917 48 143

Kjøpmann REMA 1000 Byåsen Butikksenter Børge Stamnes, 917 22 767

REITANs visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN omsatte i 2019 (inkl. franchiseomsetning) for 97 milliarder kroner, sysselsetter over 38 000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap og en synlig aktør i Nord-Europas arbeidsliv.

REITAN består av tre forretningsområder: REITAN HANDEL, REITAN EIENDOM og REITAN KAPITAL.I tillegg kommer Britannia Hotel, et femstjerners internasjonalt fullservicehotell i Trondheim.

Følg saker fra REITAN

Siste saker fra REITAN