Refinansiering af variabelt forrentede lån - Nykredit Realkredit A/S

Til Nasdaq Copenhagen

Refinansiering af variabelt forrentedelån.

Nykredit koncernen har gennemført auktioner i forbindelse med refinansieringen af variabelt forrentede lån pr. 1. januar 2023.

Resultater af auktionerne fremgår nedenfor. Rentetillæg vil gælde frem til næste refinansiering.

Cita-lånCibor-lånCibor-lån
ISINDK000953806-8DK000953849-8DK000953830-8
ReferencerenteCita6MCibor6MCibor 6M
KapitalcenterH (SDO)H (SDO)H (SDO)
Serie betegnelse32H32H32H
KonverterbarNejJaNej
Auktionsresultater
SalgDKK13.300 mio.DKK1.000 mio.DKK40 mio.
BudDKK49.269 mio.DKK2.990 mio.DKK 95 mio.
Rentetillæg +0,54%+0,23%+0,00%
Kurs100,20100,20100,20
Øvrig information
Udløb01-07-202601-07-202501-07-2025

Spørgsmål kan rettes til Nykredit Realkredit A/S, Funding & Kapital, Emil Schmidt Andreasen på telefon 44 55 22 72.

Vedhæftet fil

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Park Street A/S – New share buyback program7.12.2022 17:34:07 CET | Press release