Referat af ordinær generalforsamling i Jobindex A/S

Den ordinære generalforsamling i Jobindex A/S blev afholdt den 12. maj 2023 i selskabets lokaler, Carl Jacobsens Vej 29-31, 2500 Valby. Alle bestyrelsens forslag blev vedtaget. Ole Timm, Charlotte Theisen, advokat Michael Vilhelm Nielsen og Christian Kurt Nielsen blev genvalgt til bestyrelsen. Deloitte, Statsautoriseret Revisionsselskab, blev genvalgt til revisor.

Direktør Kaare Danielsen aflagde på bestyrelsens vegne beretning om selskabets virksomhed i de forløbne år. 2022 var præget af fald på jobmarkedet efter udbruddet af krigen i Ukraine. Men selskabets forventning er, at antallet af jobannoncer i 2023 vil stabilisere sig over niveauet før Corona-krisen. Beretningen blev enstemmigt taget til efterretning af generalforsamlingen.

Regnskabet for 2022 viser et overskud efter skat på 127.793.000 kr. Bestyrelsen indstillede til generalforsamlingen, at selskabet udbetaler udbytte på 140 kr. pr. aktie svarende til en samlet udbyttebetaling på 126 mio. kr. Generalforsamlingen vedtog enstemmigt og med alle stemmer både regnskabet og forslaget om udbyttebetalingen. Aktieudbyttet vil blive udbetalt onsdag den 17. maj, og fra på mandag den 12. maj vil aktien blive handlet uden udbytte.

Bestyrelsen har til hensigt at uddele medarbejderaktier til hovedparten af medarbejderne i koncernen i juni måned. Aktierne fordeles efter anciennitetskriterier som fastsættes af bestyrelsen, og vil kunne sælges med det samme.

Referatet af generalforsamlingen er vedlagt, og hele generalforsamlingen vil på et tidspunkt kunne ses på Jobindex TV via linket: Jobindex.dk/generalforsamling

Direktør Kaare Danielsen, telefon 20735010, email kd@jobindex.dk

Certified Adviser Jakob Tolstrup Kristensen, email jakob.tolstrup@cwicf.com

Vedhæftet fil

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Park Street A/S - Share buyback program 202423.4.2024 09:34:49 CEST | Press release

Park Street A/S – Share buyback program 2024 Transactions during 12 April 2024 - 23 April 2024 On 28th February 2024, Park Street A/S announced a share buy-back program, as described in Company Announcement dated 28-02-2024. The program is carried out in compliance with the provisions of Regulation No 596/2014 of the European Parliament and of the Council on market abuse (the Market Abuse Regulation – MAR) and delegated legislation under MAR; except for the limitation of implementing the authorized buy-back of the Company’s shares within the 25% daily trading volume, due to the low levels of market liquidity in the Company’s shares. According to the program, Park Street A/S will repurchase Class A and Class B shares for up to DKK 100 million. The program takes place during the period from 28 February 2024 – 30 June 2024. The following transactions were made under the share buy-back program during 12 April 2024 - 23 April 2024: Number of shares bought Average transaction priceAccumulate

Kapitalforeningen BankInvest Select – Prospektopdatering23.4.2024 09:32:00 CEST | pressemeddelelse

Opdateret prospekt for Kapitalforeningen BankInvest Select offentliggøres dags dato. Der er fore­taget følgende opdateringer i prospektet: Indsættelse af regnskabstal for 2023Tilføjelse af nyt bestyrelsesmedlem Prospektet er vedhæftet denne fondsbørsmeddelelse og kan endvidere downloades på bankinvest.dk, eller rekvireres ved henvendelse til BI Management A/S, Bredgade 40, 1260 København K, tlf. 77 30 90 00. Henvendelser vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Martin Fjordlund Smidt på tlf. 77 30 90 00. Med venlig hilsen BI Management A/S Martin Fjordlund Smidt Direktør Vedhæftet fil Prospekt Kap. BankInvest Select 2024.04.23 inkl. bilag FINAL clean

Forløb af ordinære generalforsamlinger i Investeringsforeningen BankInvest og Kapitalforeningen BankInvest Select23.4.2024 09:30:00 CEST | pressemeddelelse

Investeringsforeningen BankInvest og Kapitalforeningen BankInvest Select har i dag den 23. april 2024 afholdt ordinære generalforsamlinger. Generalforsamlingerne blev afholdt samlet. Bestyrelsens beretning Bestyrelsens beretning for det forløbne år blev taget til efterretning. Årsrapport, udbytte og bestyrelsesmedlemmernes honorar Foreningernes årsrapporter for 2023 inklusive forslag til udbytter for 2023 blev godkendt. Bestyrelseshonoraret for 2023 og det budgetterede bestyrelseshonorar for 2024 blev ligeledes godkendt. Forslag fremsat af bestyrelsen Bestyrelsen havde stillet forslag om: Fusion af afdeling Europa Small Cap Aktier KL og afdeling Europæiske Ak­tier Ansvarlig Udvikling KL, begge afdelinger under Investerings­fore­ningen BankInvest med den førstnævnte afdeling som ophørende afdeling og den sidstnævnte afdeling som fortsættende afdeling.Vedtægtsændringer i Investeringsforeningen BankInvest, herunder tilføjelse af binavn til foreningen og navneændringer for fire afdelinger.