Rasmus Gozzi og Fröken Snusk med julete ny partylåt

Hør den nye låten 25. november.

Den multiplatina selgende artisten Rasmus Gozzi teamer opp med en av sine faste samarbeidspartnere, Fröken Snusk, for å ta deg med inn i vinteren med den skamløse raggarlåten “Snurrar som ett hjul”.

Duoen er kjent for å ha herjet de svenske topplistene med “Rid mig som en dalahäst", som per nå har bikket 13 millioner streams. Sammen utgjør de blant noen av Sveriges største artister med et samlet månedlig lyttertall på over to millioner.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Machine Gun Kelly, The Cure, Caity Baser og Olly Murs!25.11.2022 10:43:41 CET | Pressemelding

Stormzy med et ærlig og sårbart album – This Is What I Mean Nyforelsket Gus Polden deler julelåten “Stjerna" Rasmus Gozzi og Fröken Snusk med julete ny partylåt Marstein følger opp hit debutalbumet "Medici Marstein" med ny EP – "Xania" Hearts On The Run med et oppløftende budskap! I dag slapp Machine Gun Kelly den nye singelen "Taurus" med Naomi Wild fra filmen med samme navn. I filmen har Machine Gun Kelly en hovedrolle der han spiller under sitt virkelige navn, Colson Baker. Forrige uke, på musikkfronten, mottok MGK sin første Grammy-nominasjon for beste rockealbum med Mainstream Sellout. I dag slapp The Cure 30-årsjubileums deluxe-utgaven av Wish, deres 9. studioalbum, utgitt 21. april 1992. Det ble bandets bestselgende album, og nådde #1 i Storbritannia og #2 i USA, hvor de senere ble nominert til en Grammy i kategorien Best Alternative Music Album. “Kiss You” er Caity Basers første nye låt etter hennes store suksesser med singlene “Friendly Sex'” og ”X&Y”, som begge ble løpske vir

Stormzy med et ærlig og sårbart album - This Is What I Mean25.11.2022 10:18:15 CET | Pressemelding

Stormzy slapp i dag det svært etterlengtede albumet This Is What I Mean. Albumslippet følger opp de tidligere utgitte singlene “Mel Made Me Do It”, “Hide & Seek” og "Firebabe”.Før utgivelsen av sitt tredje album er Stormzy allerede et kulturelt ikon og en av Storbritannias mest dekorerte artister. Med sitt nye prosjekt leverer han en ubestridelig moderne klassiker, som uanstrengt kondenserer et antall forskjellige stiler og sjangre til musikk som på en spennende måte fyller ethvert gap mellom moderne kunst, soul og hip-hop. This Is What I Mean er et dristig og modig sprang fremover fra hans tidligere kritikerroste plater, Gang Signs & Prayer og Heavy Is The Head, som begge gikk til #1 på Englands albumliste. Dette er ikke musikk som er skapt for poplistene, men snarere et intimt kjærlighetsbrev til musikk. Albumet viser personlige og lyriske temaer som sårbarhet, anger, skrøpelighet, helbredelse, glede og triumf på en måte som endrer forestillingen om hva rappere tradisjonelt kan gjøre