Ramón med svensk samarbeid - ny singel med Victor Leksell

Fredag 10. juni slipper norske Ramón og svenske Victor Leksell låten leilo brenner -  Spotify Studio Its Hits Recording. Sangen ble spilt inn i Spotifys unike studio i Stockholm og er Norges første utgivelse i det populære Spotifys Studio-programmet Studio Its Hits

«leilo brenner handler om å våge, tørre og satse på noe som kan være bra etter at man har fått hjertet sitt knust. Å få gjøre denne låten sammen med Victor er veldig gøy og stas, og jeg elsker hva han har tilført låta», sier Ramón. Victor følger opp med: «Det känns superkul att få samarbeta med Ramón och att sjunga på lite norsk!».

Utgivelsen føyer seg inn i en rekke milepæler for Ramón i 2022. I februar skapte han ny norgesrekord i antall daglige Spotify streams med låten «ok jeg lover» og i mai slo sangen «17.mai» nok en rekord - denne gangen på TikTok. Låten slo rekord på antall videoer skapt av TikTok-brukere i løpet av ett døgn og rekorden flyttet seg denne gangen også utenfor Norge til Norden.

Med «leilo brenner - Spotify Studio It’s Hits Recording» oppnås nok en milepæl forde Ramón og Victor Leksell. Dette er begge artistenesrste offisielle utgivelse i samarbeid med en artist i sitt naboland. Med Norgesrste«Spotify It’s Hits Recording» har et unikt samarbeid oppstått.

«leilo brenner - Spotify Studio It’s Hits Recording» er en sonisk 2022 pop-perle, produsert av Eirik Tilleri og Andreas Bache-Wiig. Det gjenkjennbare og unike tekstuniverset til Ramón smelter umiddelbart sammen med Victor sitt, og har skapt en av 2022s mest spennende samarbeid. Resultatet er en utrolig sterk poplåt med bred appell. Om du noensinne har fått hjertet ditt knust, vil «leilo brenner» være sangen som trøster og gir deg styrke til å gå ut i verden og finne kjærligheten på nytt.

Victor Leksell slapp sitt debutalbum ”Fånga mig när jag faller” i juni 2020. Albumet var nummer 1 på topplisten i over 20 uker og inkluderer bl.a. rekordhiten ”Svag” som i dag har over 170 millioner streams på Spotify. Han har siden vunnet 4 Grammiser, 4 Rockbjörnar og 2 P3 Gull-priser.

Om Spotify Studio Recordings:

Siden 2018 har Spotify’s studio i Stockholm hjulpet artister til å spille inn nye originallåter og covers til sine fans. I løpet av disse årene har mer enn 80 låter blitt spilt inn av artister og produsenter i flere ulike sjangre. Til sammen har låtene fra Spotify Studios generert over 500 millioner streams og 2022 byr på nye studioreleaser å elske, deriblant ny musikk fra Ramón og Victor Leksell.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Carly Rae Jepsen, Roc Boyz, Elton John, Olivia Lobato/Ramón, The Killers og Benny Blanco!5.8.2022 10:54:03 CEST | Pressemelding

Carly Rae Jepsen har sluppet sin nye singel “Beach House” fra det kommende albumet The Loneliest Time som slippes 21. oktober. I låten tar hun for seg uforutsigbarheten ved nåtidens online dating med uhell og skuffelser det kan bringe, på en ærlig og morsom måte. “Beach House” sementerer til syvende og sist Jepsens arv som en av pophistoriens skarpeste fortellere om de endeløse nyansene av kjærlighet og forhold. Den amerikanske artisten og produsenten Benny Blanco har fått med seg BTS og Snoop Dogg på sin nye låt “Bad Decisions” som ble sluppet i dag. Låten følger med en musikkvideo du kan se her The Killers er ute med låta “boy” i dag, som er produsert av Stuart Price som også produserte albumet Day & Age som toppet den norske albumlista i 2008. Bandet legger ut på turne i Nord-Amerika senere denne måneden, og skal også turnere i Australia og New Zealand i år. Produsentlegenden T Bone Burnett er nå aktuell med albumet The Invisible Light: Spells - en del av trilogien The Invisible Lig

Snow Boyz slipper ny musikk for sommeren – Kom da21.7.2022 14:49:48 CEST | Pressemelding

Snow Boyz har den siste tiden vært i studio og kokt opp låter for å servere fansen i sommer. Fredag 22. Juli slipper brødrene “Kom da”. “Kom da, navnet sier for seg selv. Drip og kommas er alltid velkomne hos oss. Derfor vi sier "Kom da" til drip og kommas. Drip står for stil og kommas står for flus til de som lurer.” sier Snow Boyz. "Vi var i studio med gutta mens vi hørte gjennom noe beats. Wavy var keen på å høre noe Bennochio beats og ba Bennochio sette på sine beats, men han var opptatt med noe annet og hørte ikke på det Wavy ba om. Plutselig ropte Wavy, "Ey Bennochio kom da, sett på noe beats mann" Med en gang han viste oss den første beaten begynte Wavy å synge "Kom da, Kom da". Ja mann, det var sånn låta ble til as.." Fredag 22. Juli slipper duoen endelig ny musikk. De er klare for å gi ut “Kom da”. Tidligere i år gjestet de Tina & Bettina på singelen “Brannbil”. Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, h