Rambøll styrker laget

To sterke nye fagpersoner skal bidra til å ta Rambøll i en enda mer innovativ og kundefokusert retning.

Nye tilskudd i Rambøll: (f.v) Katrine Johansen og Montserrat F. Telseth. (Foto Telseth: Nicki Twang).

Katrine Johansen har inntatt rollen som markedssjef i Rambølls salgsorganisasjon, mens Montserrat F. Telseth har startet opp som divisjonsdirektør for tekniske systemer.

Telseth er utdannet sivilingeniør og har en MBA i Business & administraion. Hun har mer enn 20 års erfaring og kommer fra stillingen som avdelingsleder for prosjektledelse i Sweco. Nå skal Telseth bidra til å gjøre divisjonen for tekniske systemer enda mer digital og innovativ.
- Rambøll er en spennende bedrift som har en unik satsing på innovasjon og bærekraft, som bygger videre på et solid grunnlag som samfunnsrådgiver. Dette er elementer som er viktig for meg og for tiden vi er inne i. Rambøll gir meg muligheten til å bidra med å utvikle vår satsing innen tekniske systemer i Norge for at vi sammen med kundene våre finner nye og bedre løsninger for å løse de utfordringer vi står utenfor og utnytte de muligheter som finnes, sier Telseth.

Johansen er utdannet sivilingeniør i industriell økonomi fra NTNU og kommer fra stillingen som prosjektleder for strategi og forretningsutvikling i Tine. Før det var hun nærmere 11 år i Skanska i ulike stillinger i Norge, USA og Sverige. Johansen tar med seg et sterkt kundefokus inn i arbeidet med å videreutvikle Rambølls salgsorganisasjon.

- I mine tidligere jobber har jeg opplevd Rambøll som et selskap som legger handling bak ord som samfunnsansvar og strategisk samarbeid med kunder. Når de nå har en ambisjon om å bli den mest kundeorienterte aktøren i bransjen ser jeg frem til å være en del et kommersielt team som har alle forutsetninger for å lykkes. Og for meg er det ekstra motiverende å ha mulighet til å møte våre kunders behov med Rambølls globale kompetanse, sier Johansen.

Rambøll en global samfunnsrådgiver innen bygg & arkitektur, transport, energi, vann, miljø & helse, olje & gass og management consulting. I Norge er vi 1400 medarbeidere fordelt på 20 kontorer. Virksomheten har totalt 12 800 medarbeidere lokalisert i 35 land.

I Rambøll er vi opptatt av å skape inspirerende og bærekraftige løsninger som skal gi rom for vekst og utvikling, og som er det beste for kunden, sluttbrukeren og samfunnet omkring. Våre tjenester skal resultere i verdier både for oss som lever i dag, og for dem som kommer etter oss.