Ragn-Sells kjøper alle aksjer i Skedsmo Bilopphogging

Ragn-Sells AS kjøper 100% av aksjene i Skedsmo Bilopphogging AS, og styrker med det satsingen på kasserte kjøretøy og ombruk av brukte bildeler i Norge.

Administrerende direktør Vidar Svenning Olsen og Ragn-Sells styrker satsingen på kasserte kjøretøy og ombruk av brukte bildeler. Foto: Ragn-Sells

Skedsmo Bilopphogging har siden oppstart i 1999 utviklet seg til å bli en svært profesjonell aktør innen salg av brukte bildeler og behandling av kasserte kjøretøy. Selskapet vil driftes videre under navnet Skedsmo Bilopphogging AS, Ragn-Sells vil gjennom oppkjøpet styrke sin posisjon i markedet for kasserte kjøretøy, samt innhente verdifull kompetanse innen ombruk av bildeler.

- Ragn-Sells er opptatt av å ta vare på ressursene i avfallet. Vi jobber kontinuerlig med innovasjon for å løfte avfallet oppover i avfallshierarkiet og øke gjenvinningsgraden. Vi ser det derfor naturlig å satse på ombruk av bildeler som ellers ville ha gått til materialgjenvinning, sier Vidar Svenning Olsen i Ragn-Sells AS.

Ragn-Sells ser frem til å utvikle bedriften videre sammen med de dyktige medarbeiderne i Skedsmo Bilopphogging AS.

Følg saker fra Ragn‐Sells AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Ragn‐Sells AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Ragn‐Sells AS