Q-Meieriene

Q-Meieriene kaller tilbake et parti Q Lettmelk 0,5 % fett 1.75 liter

Q-Meieriene tilbakekaller Q Lettmelk 0,5% fett 1,75 liter merket med dato 09.06.20, meierinummer 1503 og tidsintervall: 11:17 til 14:38. Det er KUN Q Lettmelk 0,5% fett i 1,75 liters kartong med denne datomerkingen og meierinummer 1503 som tilbakekalles.

Melken har et kvalitetsavvik som gjør at den kan bli dårlig før «best før» dato.

Q Lettmelk 1,75 liter med samme datomerking og annet meierinummer har god kvalitet. All annen melk har også god kvalitet.

Produktnavn:
Q Lettmelk

Varenummer:
EPD Nummer: 2931491 - 4017489
Coop Nummer: 0706797402 - 0706797403

Rema Nummer: 7048840081950

Best før dato:
09.06.20

Forbrukere som har kjøpt det aktuelle produktet bes om å kaste det. For refusjon kan du returnere produktet til butikken det er kjøpt i, eller kontakte vår kundeservice:

Kontaktskjema på www.q-meieriene.no, eller ring forbrukertelefonen vår på 800 30 338.

Kontaktperson for Q- Meieriene: Bent Myrdahl, administrerende direktør; tlf. 901 74 573.

Om Q-Meieriene

Q-Meieriene
Sandbrekkveien
5224 Nesttun

+47 55 10 00 00http://www.q-meieriene.no

Q–Meieriene er et uavhengig, norsk utfordrermeieri. Selskapet har to meierier, Jæren Gårdsmeieri og Gausdalmeieriet. Q-Meieriene er et nytenkende meieri, kanskje kjent for sine smarte løsninger som gjør hverdagen enklere for folk flest. Q var først med melkekartong med skrukork og målevindu, rømmebeger med skrukork, 1,75 liter melkekartonger. Meieriet står også bak suksessene Skyr og Norges beste sjokolademelk. Hovedaksjonær er Kavli Holding AS som eies 100% av O. Kavli og Knut Kavlis Almennyttige Fond – Kavlifondet. Gjennom Kavlifondet går overskuddet fra Q-Meieriene går til forskning, kultur og humanitært arbeid.

Følg saker fra Q-Meieriene

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Q-Meieriene på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Q-Meieriene