Q-Meieriene kaller tilbake et mindre parti på 480 liter helmelk

Q-Meieriene tilbakekaller Q Helmelk merket med dato 25.03.20, meierinummer 1599 og tidsintervall: 00:30 til kl 00:38. Det er KUN Q Helmelk i 1 liters kartong med denne datomerkingen og meierinummer 1599 som tilbakekalles. Melken har et kvalitetsavvik som gjør at den kan bli dårlig før «best før» dato.
Gjelder altså KUN melken på bildet.

Q Helmelk 1 liter med samme datomerking og annet meierinummer har god kvalitet. All annen melk har også god kvalitet.

Q Helmelk 1 liter (dato 25.03.20, meierinummer 1599) er distribuert til butikker på Østlandet, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Trøndelag og Nordland.

Produktnavn:

Helmelk

Varenummer:

EPD Nummer: 1941897

Coop Nummer: 705340002

Rema Nummer:10012931

Best før dato:

25.03.20

Forbrukere som har kjøpt det aktuelle produktet bes om å kaste det.  For refusjon kan du returnere produktet til butikken det er kjøpt i eller ved å kontakte vår kundeservice:

Kontaktskjema på www.q-meieriene.no eller vår forbrukertelefon: 800 30 338

Kontaktpersoner:

Kontaktperson for Q- Meieriene: Bent Myrdahl, administrerende direktør; tlf. 901 74 573.

Gjelder altså KUN melken på bildet.