Program for offentliggjøring av Yara International ASA 2. kvartalsrapport 2020

Yara International ASAs resultatrapport og presentasjon for 2. kvartal 2020 offentliggjøres fredag 17. juli 2020kl. 08.00.

Det vil holdes en nettbasert presentasjon og Q&A kl. 12.00. Resultatene vil presenteres av konsernsjef Svein Tore Holsether, finansdirektør Lars Røsæg og konserndirektør for Farming Solutions Terje Knutsen. Presentasjonen vil bli holdt på engelsk.

Resultatrapport, presentasjon og webcast vil være tilgjengelige til ovennevnte tider på:
yara.com/investor-relations/latest-quarterly-report/

Med hilsen
for Yara International ASA

Thor Giæver
Investorkontakt

Om Yara

Yara bringer kunnskap om hvordan verdens befolkning kan mettes og kloden beskyttes. Bak vår visjon om en verden uten sult ligger en strategi som fremmer klimavennlige og ressurseffektive løsninger for landbruk og matvareindustri over hele verden.

Vår ambisjon er å være fremtidens leverandør av plantenæring. Vi har forpliktet oss til å skape verdi for kunder, aksjonærer, og samfunnet rundt oss i arbeidet med å skape en mer bærekraftig matverdikjede. For å nå dette målet, har vi satt oss i førersetet for utviklingen av digitale verktøy for presisjonslandbruk og samarbeider tett med partnere i hele verdikjeden for å gjøre landbruk og matproduksjon mer bærekraftig.

Yara ble grunnlagt i 1905 for å møte matmangelen i Europa, og har etablert en unik posisjon som industriens ledende plantenæringsselskap. Med vår integrerte forretningsmodell og globale tilstedeværelse, med 16.000 ansatte og drift i over 60 land, har vi vist evne til å skape avkastning på en ansvarlig og pålitelig måte over tid. I 2019 hadde Yara en omsetning på 12.9 milliarder USD.

www.yara.com

Om GlobeNewswire

Følg saker fra GlobeNewswire

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra GlobeNewswire

DIAC S.A.: UPDATE OF NEU MTN PROGRAMME3.7.2020 19:32:13 CESTPress release

July, 3rd 2020 DIAC S.A.: UPDATE OF NEU MTN PROGRAMME DIAC S.A. updated the Information Memorandum of its Negotiable Medium Term Notes (NEU MTN Programme). This documentation was approved by the Banque de France is available on its website under the following link: https://eucpmtn.banque-france.fr/public/#/liste-des-emetteurs/5f8b9dec-b611-ea11-80f7-001dd8b71ea9 DIAC S.A. Etablissement de crédit et intermédiaire d’assurances, au capital de 659 334 050 EUR. Siège social : 14, avenue du Pavé Neuf – 93168 Noisy-le-Grand cedex SIREN 702 002 221 RCS Bobigny – N° TVA : FR02 702002221 – Code APE 6492Z – N° ORIAS : 07 004 966 – www.orias.fr Attachment Update DIAC programme NEU MTN 2020

Maha Energy AB (publ) Announce June Production Volumes3.7.2020 17:13:36 CESTPress release