Produkt-startup med internasjonalt potensiale

Skal hente 3-5 MNOK på Folkeinvest.no for internasjonal vekst

Dropracks AS henter 3-5 MNOK for å sikre vekst og skalering via folkeinvest.no.

Basert på den internasjonale interessen for produktet, kan Dropracks bli en ny eksportsuksess fra Norge. Per i dag har selskapet solgt og levert over 300 Droprackser og tilbakemeldingene fra kundene er meget gode, 4.9 stjerner av 5 mulige.

Produktet er godt sikret med sterke patenter i samarbeid med en solid internasjonal produksjonspartner, Hettich. Hettich er verdensledende på produksjon av bevegelige komponenter, og produserer nå Dropracks-produktene på totalentreprise, etter deres standarder og kvalitetskrav.

Selskapet har et lettfattelig og folkelig produkt og Folkeinvest er en ypperlig arena for å få flere ambassadører med på laget.

Til nå har over 180 små og store aksjonærer tegnet seg i emisjonen.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Helge Å. Dimmen, CMO 95 82 71 87, helge@dropracks.com
Gaute Amund Ringvold, Styreleder, 99 04 63 58, gaute@peelinnovation.com
Bjørn Lianes, CEO 93 00 34 54, bjornlianes@dropracks.com

Om Dropracks AS

Dropracks AS
Vikelvfaret 4
7054 Ranheim

Dropracks AS har sitt utspring fra Entreprenørskolen på NTNU og har siden oppstart i 2015 jobbet med utvikling av produktet, registrering og sikring av patenter samt valg av riktig produksjonspartner. Selskapet er nå i en fase hvor det henter penger for å skalere internasjonalt. Hovedaksjonær er Peel Innovation AS.

Følg pressemeldinger fra Dropracks AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Dropracks AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Dropracks AS