PRIV.RED: Velkommen til NM i eFotball

NM i eFotball 2019 arrangeres i Ullevaal Panorama lørdag 16. november.

48 spillere fra hele Norge skal konkurrere om en plass på det norske eFotballandslaget, og i tillegg vil det bli delt ut viktige FIFA Global Series Poeng.

Akkreditering gjøres til esport@fotball.no:
Navn:
Rolle:
Medie:
Tlf.nr:

Finalevinneren vil få tilbud om landslagsplass, i likhet med tre andre spillere fra turneringen. Kvartfinale, semifinale og finale sendes på TV 2 Zebra og TV 2 Sumo.

For mer informasjon og program, se fotball.no

PRIV.RED: Velkommen til Idrettens karrieredag4.12.2019 14:48:53 CETPressemelding

Lørdag 7. desember arrangeres Idrettens karrieredag på Ullevaal Stadion. Programmet er skreddersydd for aktive og tidligere idrettsutøvere som ønsker å planlegge veien videre etter idretten. Se detaljert program her Tid: kl 14.00-16.00 Sted: Meet Ullevaal - M4 og M5 Flere profiler fra idretten og næringslivet er representert, blant annet Johann Olav Koss (visepresident i NIF), Tonje Sagstuen (Norsk Tipping), Anja Sønstevold (LSK Kvinner), Guro Pettersen (Vålerenga) og Dag Vidar Hanstad (NIH). Landslagsspiller Emilie Haavi, som røk korsbåndet under sommerens VM, skal dele sine erfaringer med å kombinere elitefotball og høyere utdanning. BI, Bjørknes Høgskole, Norges Idrettshøgskole og Høgskolen Kristiania deltar på denne seansen. OBOS forteller om fordelene en arbeidsgiver får av å ansette en toppidrettsutøver, og Coca-Cola, Olav Thon Gruppen og Sparebank1 vil også være til stede og snakke om karrieremuligheter og nettverksbygging. Idrettens Karrieresenter er et samarbeid mellom NISO, N