PRIV.RED: Velkommen til Idrettens karrieredag

Lørdag 7. desember arrangeres Idrettens karrieredag på Ullevaal Stadion. Programmet er skreddersydd for aktive og tidligere idrettsutøvere som ønsker å planlegge veien videre etter idretten.

Se detaljert program her

Tid: kl 14.00-16.00
Sted: Meet Ullevaal - M4 og M5

Flere profiler fra idretten og næringslivet er representert, blant annet Johann Olav Koss (visepresident i NIF), Tonje Sagstuen (Norsk Tipping), Anja Sønstevold (LSK Kvinner), Guro Pettersen (Vålerenga) og Dag Vidar Hanstad (NIH).

Landslagsspiller Emilie Haavi, som røk korsbåndet under sommerens VM, skal dele sine erfaringer med å kombinere elitefotball og høyere utdanning. BI, Bjørknes Høgskole, Norges Idrettshøgskole og Høgskolen Kristiania deltar på denne seansen.

OBOS forteller om fordelene en arbeidsgiver får av å ansette en toppidrettsutøver, og Coca-Cola, Olav Thon Gruppen og Sparebank1 vil også være til stede og snakke om karrieremuligheter og nettverksbygging.

Idrettens Karrieresenter er et samarbeid mellom NISO, Norges Fotballforbund og Idrettens Helsesenter. Les mer om Idrettens Karrieresenter her

Spilleplan PostNord-ligaen 202020.12.2019 12:03:57 CETPressemelding

Kampene i de to avdelingene i PostNord-ligaen 2020 er nå klare. - NFF har fått inn mange ønsker, og vi har dessverre ikke mulighet til å innfri alle. Vi har tatt mest hensyn til banesperrer/turneringer på anlegg. Samtidig har vi prøvd å få til noen gode oppgjør rundt 16. mai. Nå må klubbene samarbeide om endelig spilledager og tider før terminlistemøtet 10. januar, sier seksjonsleder for turneringsadministrasjon og arrangement i NFF, Rune Pedersen. Her er spilleplanen for PostNord-ligaen avdeling 1 Her er spilleplanen for PostNord-ligaen avdeling 2

Spilleplan for Toppserien og 1. divisjon kvinner 202020.12.2019 11:02:44 CETPressemelding