PRIV.RED: Påminnelse om pressekonferanse m/landslagsuttak

NFF minner om dagens landslagsuttak for A-herrer og U21.

Tid: I dag klokken 14.00
Sted: Colosseum, Ullevaal Stadion

Landslagssjef Ståle Solbakken presenterer troppen til herrelandslagets kamper mot Irland borte 17. november og Finland på Ullevaal 20. november.

U21-landslagstrener Leif Gunnar Smerud vil også presentere U21-landslagets tropp til treningskamper mot Frankrike og Tsjekkia.

Pressekonferansen streames på NFF TV og Fotballandslagets Facebook-side.

Media som ønsker tilgang til streamen kan kontakte msw@fotball.no

PM: Her er Norges tropp til privatlandskampene i november8.11.2022 14:11:51 CET | Pressemelding

Tirsdag presenterte landslagssjef Ståle Solbakken sin tropp til privatlandskampene mot Irland 17. november i Dublin og Finland 20. november på Ullevaal: Jacob Karlstrøm - Molde Ørjan Nyland - RB Leipzig Egil Selvik - Haugesund Fredrik Bjørkan - Feyenoord Stian Gregersen - Bordeaux Marius Lode - Bodø/Glimt Birger Meling - Rennes Marcus Holmgren Pedersen - Feyenoord Julian Ryerson - Union Berlin Stefan Strandberg - Vålerenga Leo Østigård - Napoli Patrick Berg - Bodø/Glimt Ola Brynhildsen - Molde Mats Møller Dæhli - Nürnberg Mohamed Elyounoussi - Southampton Fredrik Midtsjø - Galatasaray Ola Solbakken - Bodø/Glimt Morten Thorsby - Union Berlin Kristian Thorstvedt - Sassuolo Hugo Vetlesen - Bodø/Glimt Kristoffer Zachariassen - Ferencvaros Martin Ødegaard - Arsenal Erling Braut Haaland - Manchester City Jørgen Strand Larsen - Celta Vigo Alexander Sørloth - Real Sociedad Les mer om herrelandslaget her U21-landslagstrener Leif Gunnar Smerud presenterte også sin tropp til privatlandskampene mo