PRIV.RED: Invitasjon til pressetreff med president og generalsekretær

NFF inviterer til pressetreff med fotballpresident Lise Klaveness og generalsekretær Karl-Petter Løken.

Tid: Fredag 11. november kl. 11:00
Sted: Colosseum, Ullevaal Stadion

Agenda er saker som er behandlet på styremøtet 10. november.

Agenda:
1. Midlertidig treningsbane for A-landslagene
2. Mandat helhetlig gjennomgang av breddereglementet
3. Amatørkontrakter i norsk fotball
4. Status NFFs arbeid med spørsmål knyttet til VM i Qatar

Pressetreffet blir også streamet på NFF TV. Media som ønsker tilgang til streamen kan ta kontakt med Stian Dolva Jensen: stian@biovisjon.no / 94842780

PM: Her er Norges tropp til privatlandskampene i november8.11.2022 14:11:51 CET | Pressemelding

Tirsdag presenterte landslagssjef Ståle Solbakken sin tropp til privatlandskampene mot Irland 17. november i Dublin og Finland 20. november på Ullevaal: Jacob Karlstrøm - Molde Ørjan Nyland - RB Leipzig Egil Selvik - Haugesund Fredrik Bjørkan - Feyenoord Stian Gregersen - Bordeaux Marius Lode - Bodø/Glimt Birger Meling - Rennes Marcus Holmgren Pedersen - Feyenoord Julian Ryerson - Union Berlin Stefan Strandberg - Vålerenga Leo Østigård - Napoli Patrick Berg - Bodø/Glimt Ola Brynhildsen - Molde Mats Møller Dæhli - Nürnberg Mohamed Elyounoussi - Southampton Fredrik Midtsjø - Galatasaray Ola Solbakken - Bodø/Glimt Morten Thorsby - Union Berlin Kristian Thorstvedt - Sassuolo Hugo Vetlesen - Bodø/Glimt Kristoffer Zachariassen - Ferencvaros Martin Ødegaard - Arsenal Erling Braut Haaland - Manchester City Jørgen Strand Larsen - Celta Vigo Alexander Sørloth - Real Sociedad Les mer om herrelandslaget her U21-landslagstrener Leif Gunnar Smerud presenterte også sin tropp til privatlandskampene mo