PRIVRED: Invitasjon til pressetreff med president og generalsekretær i NFF

Tema på pressetreffet torsdag 20. september kl. 10.30 er saker som er oppe til behandling på dagens forbundsstyremøte.

Sted: Brann-losjen i lokalene til Meet Ullevaal.

Agenda:

• Strategiplan 2020 – 2023
  • Økonomisk resultat per 31.8 og årsestimat 31.12.2019
  • Orientering fra president
  • Fremtidig organisering US-konsernet
  • Hovedterminliste herrer 2020
  • Fotballforsikringen 2020, informasjon til FK og klubber
  • Mesterskap 2019, VM A-kvinner og EM aldersbestemte landslag
  • Prosess for rekruttering av fremtidige A-landslagstrenere
  • Orientering fra generalsekretær

Velkommen!

PRIV.RED: Velkommen til Idrettens karrieredag4.12.2019 14:48:53 CETPressemelding