PRIV.RED: Informasjon om dagens pressekonferanse

Følgende personer vil være til stede på dagens pressekonferanse:

Terje Svendsen, fotballpresident
Ståle Solbakken, påtroppende herrelandslagssjef
Pål Bjerketvedt, generalsekretær
Lise Klaveness, direktør toppfotball & landslag

Pressekonferansen gjennomføres som tidligere informert digitalt via Teams kl 12.00 i dag, og sendes på NFF TV og Fotballandslagets Facebook-side.

Valgkomiteens innstilling til nytt forbundsstyre7.1.2021 09:52:16 CETPressemelding

Valgkomiteen i Norges Fotballforbund har avsluttet sitt arbeid og innstiller enstemmig på følgende sammensetning av forbundsstyret til forbundstinget i mars 2021: President: Terje Svendsen, Rosenborg BK Ikke på valg Visepresident 1: Ane Guro Skaare-Rekdal, Ottestad IL Ny for 2 år Visepresident 2: Arne Larsen Økland, Bryne FK Gjenvalg 2 år Styremedlemmer: Gunnhild Lærum, Lillestrøm SK Ikke på valg Malin Frantzen Øiseth, Fet IL Ikke på valg Leon Jarle Aurdal, Aalesunds FK Ikke på valg Jon Mørland, Heming IL Gjenvalg 2 år Kristine Haugen, Lavangen IL Ny for 2 år Les mer om valgkomiteens kriterier og vurdering av de nye kandidatene til forbundsstyret på fotball.no

PRIV.RED: Akkrediteringsinformasjon for kvalifiseringskamp Eliteserien22.12.2020 11:44:20 CETPressemelding

Mandag 28/12 spilles den siste og avgjørende kvalifiseringskampen om plass i Eliteserien 2021. Oppgjøret spilles som én avgjørende kamp på nøytral bane, Intility Arena. Lagene som møtes er vinneren av kvalifiseringsspillet i OBOS-ligaen og laget som ender som nummer 14 i Eliteserien 2020. Kampinformasjon: Dato: 28. desember 2020 Sted: Intility Arena, Oslo Lag A – Lag B Avspark kl. 17.00 Akkrediteringsfrist: 26/12 kl. 15.00 Send inn forespørsel om akkreditering her