Pressekonferanse om rofremtiden til Olaf Tufte

Norges Roforbund inviterer til pressekonferanse på Tufte Gård onsdag 21 oktober

Føljetongen om Olaf Tufte og fremtiden trenger en endelig avklaring. På Tufte gård onsdag blir det pressemøte med Olaf og kona Aina, hvor alle spørsmål om veien videre for 44-åringenen blir besvart. Landslagstrener Johan Flodin vil også være til stede.

Pressekonferansen avholdes på Tufte Gård, Tufteveien, Nykirke onsdag 21 oktober kl 11-12.

Gi beskjed på epost om du kommer innen tirsdag 20 oktober kl 15.

Med vennlig hilsen,

Anniken Ellingsen

anniken.ellingsen@roing.no

EUROPAMESTER - Kristoffer BRUN tar gullet i lettvekt singelsculler11.10.2020 11:21:36 CESTPressemelding