Pressekonferanse om Amedias resultat

Vi presenterer Amedias årsresultat for 2020 på en digital pressekonferanse onsdag 17. mars klokka 10. Konsernsjef Anders Møller Opdahl og konserndirektør for økonomi og finans Gisle Torheim vil legge fram resultatet.

Pressekonferansen vil foregå via Google Meet.

Vennligst sendt påmelding innen tirsdag 16. mars klokka 13 til  direktør for samfunnskontakt Stig Finslo,stig.finslo@amedia.no, eller kommunikasjonssjef Hallgeir Westrum, hallgeir.westrum@amedia.no, for å få tilgang til arrangementet.

Følg saker fra Amedia

Siste saker fra Amedia

Karoline overtar som redaktør i Finnmarken11.2.2021 10:30:00 CET | Pressemelding

Karoline Almås Sørensen (33) er ansatt som ansvarlig redaktør i Finnmarken. Hun overtar etter Anniken Renslo Sandvik. Sørensen er opprinnelig fra Tromsø, men har bodd på Rena i Østerdalen siden 2008. Hun har en bachelorgrad i historie, med bredde i journalistikk og engelsk fra Høgskulen i Volda. Hun har erfaring fra lokalavisa Sør-Østerdal, som frilanser til en rekke riks- og fagmedier, og har nå i halvannet år jobbet i Amedia-avisen Østlendingen, som journalist, frontsjef og nyhetsredaktør. – Jeg har hatt det prima i Østlendingen, men det var umulig å takke nei til jobben i Finnmarken og til å bli del av ett av Amedias mest digitale mediehus, iFinnmark. I tillegg har jeg stor respekt for jobben journalistene og Anniken Renslo Sandvik har lagt ned i lokalsamfunnet, sier Sørensen. – Jeg er ydmyk, glad og stolt over å ha blitt vist denne tilliten og gleder meg til å treffe folk i Øst-Finnmark, fortelle historiene deres og lage journalistikk som engasjerer sammen med de flinke folkene i F