Presseinvitasjon: Skal vi danse: all stars - lørdag 3. september

TV 2 ønsker journalister og fotografer velkommen til andre sending av «Skal vi danse: all stars» - lørdag 3. september.

Programlederne Anders Hoff og Helene Olafsen. Foto: TV 2/Fredrik Arff (montasje)

Lørdag 3. september er det klart for andre sending av «Skal vi danse: all stars».

Journalister følger sendingen på skjerm i presserommet. Om du ønsker plass i salen – må du melde interesse for dette.

Tid og sted:
Tid: Lørdag 3. septeber. Oppmøte for presse kl. 19.00
Sted: H3 Arena, Fornebu

Sendingen starter kl. 19.30 og vises direkte på TV 2 og TV 2 Play.
I nyhetspausen kl. 21.00-21.30 og etter sending kl. 22.40 blir det anledning for å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

TV 2 har egen stillsfotograf til stede under sending, som publiserer bilder forløpende til NTB Scanpix.

Det er pressekontakt Nina Engh som er til stede på H3 Arena på lørdag. Ønsker du å dekke sendingen fra H3 må du sende e-post til nina.engh@tv2.no innen torsdag 1. september kl. 12.00. Vennligst presiser om du ønsker fotoplass i salen.

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Skal vi danse, Kompani Lauritzen, Kompani Lauritzen: Tropp 1, Direktøren, Petter og overleverne, TV 2s høstlansering

Tel:+47 970 43 166siril.vatnemeling@tv2.no

Skal vi danse: all stars, deltakere i høstens sesong. Foto: TV 2/Fredrik Arff (montasje)

TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.