Presseinvitasjon: «Skal vi danse» - 7. september

Lørdag 7. september kl. 19.30 er det klart for program 2 av årets «Skal vi danse» - der første deltaker må forlate konkurransen. Presse inviteres til å være til stede.

Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

Journalister følger sendingen fra presserommet i Nydalen studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

Adresse: Gullhaug torg 3.

TV 2 har også en egen stillsfotograf til stede under sending.

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da vil det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.40. Når sendingen er over er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Dette skal parene danse på lørdag:

* Jørgine og Jørgen - Cha cha cha
* Sandra og Bjørn  -  Tango
* Emilie og Santino - Jive
* Isabel og Benjamin - Rumba
* Christian og Marianne - Cha cha cha
* Bahareh og Tom-Arild - Wienervals
* Per og Ewa - Jive
* Jan Tore og Tone - Wienervals
* Aleksander og Nadya - Rumba
* Trine og Glenn Jørgen - Wienervals
* Victor og Rikke - Tango
* Adrian og Lillian - Jive

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson.

Pressekontakt under lørdagens sending er Håvard Solem. Ønsker dere å dekke direktesendingen må dere gi beskjed på e-post: Havard.Solem@tv2.noPresiser om dere ønsker fotoplass i salen.

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Skal vi danse, Mellom oss, Hjerteslag, Åsted Norge, TV 2 hjelper deg, Helsekontrollen, Matkontrollen, Sommerhytta

970 43 166‬Siril.VatneMeling@tv2.no

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Gullruten, Idol, Landskampen, Skal vi danse og TV 2s høstlansering.

934 35 922hvl@tv2.no

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil og TV 2 Skole.