Presseinvitasjon: «Skal vi danse» - 28. september

Lørdag 28. september kl. 19.30 er det klart for program 5 av årets «Skal vi danse». Presse inviteres til å være til stede.

Foto: Espen Solli/TV 2

Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

Journalister følger sendingen fra presserommet i Nydalen studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

Adresse: Gullhaug torg 3.

TV 2 har også en egen stillsfotograf til stede under sending.

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da vil det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.30. Når sendingen er over er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Dette skal parene danse på lørdag:

* Trine og Glenn Jørgen danser vals

* Jørgen og Jørgine danser quickstep

* Victor og Rikke danser paso doble

* Sandra og Bjørn danser rumba

* Aleksander og Nadya danser jive

* Isabel og Benjamin danser wienervals

* Jan Tore og Tone danser paso doble

* Emilie og Ivo/Santino danser wienervals

* Christian og Marianne danser salsa

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson.

Dersom du ønsker å dekke sendingen fra Nydalen må du gi tilbakemelding til presseansvarlig Siril Vatne Meling på sme@tv2.no innen torsdag kl. 15.00. Vennligst presiser om du trenger fotoplass i salen.

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Heksejakt, Mellom oss, Hjerteslag, Skal vi danse, Åsted Norge, TV 2 hjelper deg, Helsekontrollen, Matkontrollen, Sommerhytta

970 43 166‬Siril.VatneMeling@tv2.no

Foto: Espen Solli/TV 2

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil og TV 2 Skole.