Presseinvitasjon: «Skal vi danse» - 21. september

Lørdag 21. september kl. 19.30 er det klart for program 4 av årets «Skal vi danse» - der det er duket for «all star»-sending, hvor danseparene får med seg blant annet tidligere «Skal vi danse»-deltakere i dansenumrene sine! Presse inviteres til å være til stede.

Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

Journalister følger sendingen fra presserommet i Nydalen studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

Adresse: Gullhaug torg 3.

TV 2 har også en egen stillsfotograf til stede under sending.

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da vil det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.30. Når sendingen er over er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Dette skal parene danse på lørdag:

* Isabel Raad og Benjamin Jayakoddy danser samba til «Single Ladies» (Beyoncé). De får med seg Martine Lunde på dansegulvet.
*Jørgine «Funkygine» Vasstrand og Jørgen Nilsen danser salsa til «I'm Too Sexy» (Right Said Fred). De får med seg Lasse Matberg, som vant italienske «Skal vi danse» og Jørgines brødre.
*Sandra Borch og Bjørn Wettre Holthe danser samba til «Wannabe» (Spice Girls). De får med seg Caroline Berg Eriksen.
*Emilie Nereng og Santino Mirenna danser cha cha cha til «I Like To Move It» (Reel 2 Real). De får med seg Sophie Elise Isachsen.
*Trine Haltvik og Glenn Jørgen Sandaker skal danse jive til «Rompa mi» (D.D.E.). De får med seg Kari Traa.
*Victor Sotberg og Rikke Lund skal danse cha cha cha til «Gangnam Style» (PSY). De får med seg Dorthe Skappel og Finn Schjøll.
*Aleksander Hetland og Nadya Khamitskaya skal danse salsa til «We Are The Playmomen» (Boyzvoice). De får med seg Einar Nilsson.
*Jan Tore Kjær og Tone Jacobsen skal danse cha cha cha til «Cotton Eye Joe» (Rednex). De får med seg Ben Adams.
*Adrian Sellevoll og Lillian Aasebø skal danse cha cha cha til «Dragostea Din Tei» (O-Zone). De får med seg Aleksander Sæterstøl.
*Christian Strand og Marianne Sandaker skal danse samba til «Raske briller» (Nicolay Ramm). De får med seg Linni Meister.
Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.
Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson.
Dersom du ønsker å dekke sendingen fra Nydalen må du gi tilbakemelding til presseansvarlig Håvard Solem på havard.solem@tv2.no innen torsdag kl. 15.00. Vennligst presiser om du trenger fotoplass i salen.
NB: Pressekontakt i studio under selve sendingen på lørdag blir Unn Grethe Berge (unngrethe.berge@tv2.no / 924 03 867)

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Gullruten, Idol, Landskampen, Skal vi danse og TV 2s høstlansering.

934 35 922hvl@tv2.no

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil og TV 2 Skole.