Presseinvitasjon: «Skal vi danse» - 12. oktober

Lørdag 12. oktober kl. 19.00 er det klart for program syv av årets «Skal vi danse» - der det er duket for «kampkveld» hvor vi varmer opp til EM-kvalifiseringskampen mellom Norge og Spania som sendes på TV 2 like etterpå. OBS. Det er endret sendetidspunkt lørdag grunnet kampen.

Foto: Espen Solli/TV 2

Denne lørdagen begynner sendingen kl. 19.00, derfor er oppmøte for presse kl. 18.30.

Journalister følger sendingen fra presserommet i Nydalen studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

Adresse: Gullhaug torg 3.

TV 2 har også en egen stillsfotograf til stede under sending, som publiserer bilder forløpende til NTB Scanpix.

Sendingen starter altså kl. 19.00 og går direkte på TV 2. Sendingen er ferdig kl. 20.30, og det vil da være anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Dette skal parene danse på lørdag:

* Victor og Rikke: Rumba til «How do you sleep» av Sam Smith

* Jørgine og Jørgen:  Slowfox til «Nel blu dipinto di blu (Volare)» – Domenico Modugno

* Christian og Marianne: Rumba til «Its gotta be you» av Isaiah

* Sandra og Bjørn: Paso Doble til «Rise» av Katy Perry

* Isabel og Benjamin: Tango til «So What» Pink

* Aleksander og Nadya: Slowfox til «Someone you loved» av Lewis Capaldi

* Emilie og Santino/Ivo: Samba til «Never really over» Katy Perry

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson.

Dersom du ønsker å dekke sendingen fra Nydalen må du gi tilbakemelding til pressekontakt Siril Vatne Meling på sme@tv2.no innen torsdag kl. 15.00. Vennligst presiser om du trenger fotoplass i salen.

Pressekontakt til stede i Nydalen på lørdag er Håvard Solem: havard.solem@tv2.no

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Heksejakt, Mellom oss, Hjerteslag, Skal vi danse, Åsted Norge, TV 2 hjelper deg, Helsekontrollen, Matkontrollen, Sommerhytta

970 43 166‬Siril.VatneMeling@tv2.no

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Blålys, Gullruten, Idol, Kompani Lauritzen, Landskampen, Skal vi danse og TV 2s høstlansering.

934 35 922hvl@tv2.no

Foto: Espen Solli/TV 2

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil og TV 2 Skole.