Presseinvitasjon: Premierefest for «Glow Up» 22. oktober!

Presse inviteres til premierefest for «Glow Up» tirsdag 22. oktober.

Programleder Martine Lunde, hoveddommere Tomas Erdis og Dajana Tomanovic og deltakere. Foto: Max Emanuelson.

Dato: 22.10.2019
Tid: kl. 18.30-20.30
Sted: Nedre Vollgate 5, Oslo

Tirsdag 22. oktober er det premierefest for den nye TV 2 Sumo-serien «Glow Up», på Warner Bros egne lokaler. Det vil være «rød» (turkis) løper med fotograf som publiserer bilder fortløpende til NTB Scanpix.

Det vil være mulig å gjøre intervjuer med programleder Martine Lunde, hoveddommere Tomas Erdis og Dajana Tomanovic, deltakere, gjestedommere og øvrige gjester til stede, mellom kl. 18.30 og 20.30. Presse som ønsker å komme kan ta kontakt med pressekontakt Tara S. Nilsen innen utgangen av arbeidsdagen mandag 21. oktober.

Om «Glow Up»:

I løpet av syv uker skal åtte deltakere konkurrere i et stort spenn av utfordringer, der de må vise sine tekniske og kunstneriske ferdigheter, kreativitet og profesjonalitet. Deltakerne må gi alt for å overbevise både hoveddommere og eminente gjestedommere. Hver uke må de to deltakerne som har imponert minst møtes i en duell, der taperen må forlate konkurransen. Til slutt står vi igjen med Norges neste makeup-stjerne.

Deltakerne som skal konkurrere om tittelen er:

• Malin (23) fra Narvik
  • Ida (19) fra Røros
  • Sandra (21), bor i Trondheim
  • Karolina (23) fra Ålesund
  • Vetle (20) fra Nes i Ådal og Hønefoss
  • Helene (27) fra Bergen
  • Henrik (25) fra Mosjøen
  • Emma (19) fra Stange og Hamar

Påmelding og eventuelle spørsmål til Tara S. Nilsen: tara.nilsen@tv2.no

«Glow Up» har premiere på TV 2 Sumo 23.10.2019. Serien inneholder tre episoder i uken i syv uker, som til sammen utgjør 21 episoder. Ukens tre episoder blir alle tilgjengelig for TV 2 Sumo-abonnenter hver onsdag, og vil legges ut gratis på TV 2 Sumo onsdag, torsdag og fredag kl. 15.00. «Glow Up» vil også sendes på TV 2 Livsstil på lørdager fra og med 2. november.

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sport 1 og 2, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.