Presseinvitasjon – partilederdebatten fra Deichman Bjørvika 8. september

Pressen inviteres til å følge partilederdebatten fra Deichman i Bjørvika som sendes på TV 2 i morgen onsdag 8. september.

Deichman Bjørvika. Foto: Jan-Petter Dahl, TV 2.

Dato: Onsdag 8. september.

Sted: Deichman Bjørvika.

Oppmøte for pressen kl. 21.00.

Sending på TV 2 fra kl. 21.40 – 23.10.

Det er gode posisjoner for stillsfotografer som kan ta bilder løpende under debatten. Øvrige fra media får følge debatten nær studio.

Vi tilbyr hurtigtest for korona i U1 på Deichman frem til kl 21.00.

Pressekontakt under sendingen er PR- og medierådgiver Anne Martha Leidland. Mail: aml@tv2.no

Presse som ønsker å følge sendingen melder seg på til pressesjef Jan-Petter Dahl på mail til: jpd@tv2.no

Anne Martha LeidlandPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Kompani Lauritzen, Kaserneliv, LEGO Masters, Truls à la Hellstrøm, Kjære landsmenn, Farfar, Love Island, Alex & Aune

Tel:476 45 065aml@tv2.no

Deichman Bjørvika. Foto: Jan-Petter Dahl, TV 2.

TV 2 er et av Norges største kommersielle mediehus. Vi formidler, skaper og forteller historier som gjør nyheter, aktualiteter, sport og underholdning tilgjengelig for folk uansett når, hvor og hvordan de måtte ønske. Gjennom en rekke ulike kommersielle TV-kanaler, digitale plattformer og tjenester tilbyr vi et bredt spekter av innhold som spenner fra lett underholdning til tung journalistikk.

TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Følg pressemeldinger fra TV 2

Siste pressemeldinger fra TV 2