Presseinvitasjon: Olje- og energiministeren til Drammen 25. september

Onsdag 25. september kl. 13.00 åpner olje- og energiminister Kjell-Bjørge Freiberg ABBs nye servicesenter og fabrikk for transformatorer og høyspenningsprodukter i Drammen.

•   Introduksjon av fasilitetene v/Steffen Waal, adm. dir., ABB AS
•   Kort tale v/olje- og energiminister Kjell-Børge Freiberg
•   Snorklipping
•   Omvisning i verksted, haller, oljelab etc.
•   Enkel bevertning

Registrering fra kl. 12.30, programmet starter kl. 13.00 og avsluttes kl. 14.30.
Adresse: Holmestrandsveien 117, Drammen (Kobbervikdalen).

Påmelding senest fredag 20. september til even.fladberg@no.abb.com, mobil 46 81 44 83.

Bergerveien 12
1396 Billingstad

ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) er en banebrytende teknologileder med et omfattende tilbud innen digitalisering. Med over 130 års innovasjonshistorie er ABB i dag ledende innen digitalisering med fire kundeorienterte, globalt ledende virksomheter: Electrification, Industrial Automation, Motion samt Robotics & Discrete Automation, som støttes av den felles digitale plattformen ABB AbilityTM. ABBs markedsledende virksomhet Power Grids vil overdras til Hitachi i 2020. ABB er tilstede i over 100 land med rundt 147 000 ansatte. www.abb.no

ABB demonstrerer konsept for mobil laboratorierobot for fremtidens sykehus9.10.2019 17:30:00 CESTPressemelding