Presseinvitasjon: NRKs høstlansering tirsdag 20. juni

NRK inviterer pressen til lansering av høstens innhold på Vika kino i Oslo, tirsdag 20. juni.

Tirsdag 20. juni er det klart for NRKs høstlansering på Vika kino i Oslo.

Pressen inviteres til å være til stede under presentasjonen an NRKs programmer, og til å møte våre profiler.

Noman Mubashir og Hani Hussein er programledere for årets høstlansering.

Program:

• 13:00 – Oppmøte presse v. Vika kino
  • 13:30 – Presentasjon av noen av høstens nyheter. Åpning ved Vibeke Fürst Haugen. Programledere: Noman Mubashir og Hani Hussein.
  • 14:30 (eller så fort presentasjonen er ferdig) – Pressetreff med NRKs profiler. Her blir det anledning til å ta bilder og gjøre intervjuer. Det blir enkel servering.

________

Det vil sendes ut en pressemelding om alle høstens programmer. Redaksjonen kan få tilgang på pressemeldingen på forhånd, med sperrefrist.

Påmelding via dette skjemaet innen fredag 16. juni.

Oversikt over profiler som kommer kan sendes dagen før, på forespørsel.

Som allmennekringkaster skal NRK fylle viktige sosiale, kulturelle og demokratiske behov i det norske samfunnet. NRK tilbyr et bredt og variert medietilbud for det norske publikum gjennom NRK.NONRK TVNRK Radio, fem TV-kanaler og 14 radiokanaler. Nær ni av ti nordmenn tar daglig del i innhold fra NRK på en eller flere plattformer.