Presseinvitasjon: Muntlig forhandling i NIFs appellutvalg

Pressen inviteres til å overvære den muntlige forhandlingen i NIFs appellutvalg 31. august kl. 09.30 til 15.45 i sak mellom Stiftelsen Antidoping Norge og Hadi Srour.

Sted: Meet Ullevaal, møterom «Solskjær», Sognsveien 77 C, via Thon Hotel Ullevaal Stadion.

Tid: Tirsdag 31. august klokken 09.30 til 15.45.

NB: Som følge av covid-19 og smitteverntiltak er det et begrenset antall deltakere som vil kunne være til stede. Påmeldingen er åpen frem til 30. august kl. 19.00. Dersom antall påmeldte skulle overstige tilgjengelig kapasitet, vil Norges idrettsforbund stenge for påmelding tidligere og ta kontakt med de som ikke vil få plass. Sakens aktører og deres følge, personer som har oppgaver knyttet til forhandlingene, samt journalister og personer som har arbeid eller tillitsverv som tilsier at de bør overvære forhandlingene, vil i et slikt tilfelle bli prioritert.

Meld deg på her.

Pressevakt NIF

(Hverdager 16.00-23.00, lør/søn 09.00-23.00)

Tel:+47 22565688