Presseinvitasjon: Ice lanserer ny merkevare

Mandag 15. november lanserer Ice ny merkevare, og inviterer til pressefrokost kl. 08:30 (fysisk og digitalt). Den nye merkevaren er heldigital, og helt enkelt billig! Det betyr at tiden for SIM-kort er forbi, og prisene i mobilmarkedet presses videre ned.
Illustrasjonsbilde. Foto: Ice

Vi har alle vokst opp med det lille plastikk-kortet, men nå er tiden inne for å si farvel. Det startet i en størrelse tilsvarende et kredittkort, men har blitt mindre og mindre med tiden. Mens andre jobber med å avvikle fasttelefon, skal vi allerede nå kvitte oss med SIM-kortet. Det skal bli slutt på å måtte jakte på binders når du bytter mobiloperatør, for å få ut den helsikkes SIM-kort-skuffen.

Vi inviterer til pressefrokost i Nydalen 15. november klokken 08:30 der vi sier farvel til SIM-kortet, og hei til en helt ny merkevare. Der vil vi presentere arbeidet som er gjort, tanken bak den nye merkevaren og offentliggjør prisene.

Vi kan garantere for at det blir nice, det er et løfte skrevet i gull.

Praktisk informasjon

Påmelding sendes til reynir.johannesson@ice.no

Tid: Mandag 15. november kl. 08:30 – 09:15

Sted: Ice hovedkontor, Nydalsveien 18B, 0484 Oslo

Det blir gjennomgang av merkevaren, den nye appen og live-demonstrasjon. Frokost serveres fra 08:15 for de som møter fysisk.

Bli med via Teams? Logg på her:

Click here to join the meeting

Illustrasjonsbilde. Foto: Ice