Presseinvitasjon God morgen Norge-jubileum

Torsdag 24. oktober fyller «God morgen Norge» 25 år. I den anledning inviteres kjente og kjære ansikter og «God morgen Norge»-venner til en feiring av jubileet.

Pressen inviteres til å dekke gjestenes ankomst på gul løper og kan delta på feiringen frem til kl. 19.30.

Tid: Torsdag 24. oktober klokken 18.00.
Sted: Ling Ling, Aker brygge, Oslo.

Påmelding senest tirsdag 22. oktober til nina.engh@tv2.no.

Nina EnghPR- og medierådgiver

Bloggerne, Funkyfam, God morgen Norge, God kveld Norge, barne-tv, Premier League, utenlandske serier, barne-tv og C More-innhold.

916 05 816nina.engh@tv2.no

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sport 1 og 2, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.