Presseinvitasjon – Allsang på grensen – program 6

Onsdag 27. juli er det klart for årets sjette «Allsang på grensen», og pressen inviteres til å følge opptaket på Fredriksten festning i Halden.

ALLSANG PÅ GRENSEN: Katrine Moholt og Stian «Staysman» Thorbjørnsen. FOTO: Viken Photo Video AS/ Thomas Andersen

Programledere er Katrine Moholt og Stian «Staysman» Thorbjørnsen.

Artister i sesongens program 6 er: Wig Wam, Freddy Kalas, Henning Kvitnes, Ronan Keating, Agnete og Marion Ravn & Humle.

Spørsmål om akkreditering rettes pressekontakt i TV 2, Celine Dørum Pettersen, på e-post: celinedorum.pettersen@tv2.no

Presse bør være på plass senest kl. 18.30.

Opptakene starter kl. 19.00 og varer frem til ca. 21.20.

NB: TV 2 har egen stillsfotograf på alle opptakene - bildene vil bli distribuert via NTB samme kveld som innspillingen skjer. Disse er tilgjengelige for fri bruk av mediene.

Programmet som spilles inn onsdag 27. juli, publiseres på TV 2 Play torsdag 28. juli kl. 20.00 og sendes på TV 2 torsdag 28. juli kl. 21.40.

TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Følg pressemeldinger fra TV 2

Siste pressemeldinger fra TV 2