Presseinvitasjon – Allsang på grensen – program 3

Onsdag 6. juli er det klart for årets tredje «Allsang på Grensen», og pressen inviteres til å følge opptaket på Fredriksten festning i Halden.
VELKOMMEN TIL HALDEN: Stian «Staysman» Thorbjørnsen og Katrine Moholt er programledere for «Allsang på grensen». Foto: Thomas Andersen/TV 2

Programledere er Katrine Moholt og Stian «Staysman» Thorbjørnsen.

Artister i sesongens program 3 er: eMMa, Ulrikke Brandstorp, Johnny Logan, Vidar Villa, Kurt Nilsen og NorthKid.

Spørsmål om akkreditering rettes pressekontakt i TV 2, Celine Dørum Pettersen, på e-post: CelineDorum.Pettersen@tv2.no

Presse bør være på plass senest kl. 18.30.

Opptakene starter kl. 19.00 og varer frem til ca. 21.20.

NB: TV 2 har egen stillsfotograf på alle opptakene - bildene vil bli distribuert via NTB samme kveld som innspillingen skjer. Disse er tilgjengelige for fri bruk av mediene.

NB: Endret lineær sendetid pga. Norges kamp mot Nord-Irland i fotball-EM 7. juli: Programmet som spilles inn onsdag 6. juli, publiseres på TV 2 Play torsdag 7. juli kl. 20.00 og sendes på TV 2 fredag 8. juli kl. 21.50