Presseinvitasjon: ABB og Equinor lanserer unik, digital samarbeidsmodell 26. mai kl. 10.00

ABB og Equinor lanserer unik, digital samarbeidsmodell (Foto: Ole Jørgen Bratland, Equinor/Statoil).

Delta på selskapenes presentasjon av en ny, innovativ løsning og samarbeidsmodell. Den vil muliggjøre økt kapasitet på Equinors senter for integrerte operasjoner (IOC) i Bergen med eksperttjenester fra ABB for elektroteknisk utstyr og -systemer. Det banebrytende pilotprosjektet forventes å øke sikkerheten, redusere driftskostnader og forbedre regulariteten på energiselskapets offshore-installasjoner.

En slik digital leverandørintegrasjon vil bidra til økt bærekraft og sirkulærøkonomi på flere måter enn nevnt ovenfor, blant annet utvidet levetid for utstyr og færre reiser offshore.

Lær mer om det spennende samarbeidet i vår felles, digitale lansering:

• Onsdag 26. mai kl. 10.00

Mer informasjon/påmelding ved Even Fladberg, medieansvarlig ABB: