Premiedryss for GK i Content Marketing Awards
Geelmuyden Kiese tok fem gull, tre sølv og to bronse i verdens gjeveste kåring for innholdsmarkedsføring.

GK tok storeslem i finalen i Content Marketing Awards (CMA) torsdag 1. desember. Selskapet ble det mestvinnende norske byrået for sjette år på rad i det som omtales som verdensmesterskapet i innholdsmarkedsføring.
Flest priser vant GK for kampanjen «Stories of Succession» for Yara, som mottok tre gull og ett sølv. Byrået vant også to gull for kampanjen «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen og sølv og bronse for kampanjen «O Helga Natt» for Den norske kirke.
GK fikk til sammen 10 priser og 18 nominasjoner fordelt på 8 jobber.
– Yara-kampanjen er GK på sitt beste, i skjæringspunktet mellom markeds- og samfunnskommunikasjon. Det er klart det er moro når det premieres, sier Ole Henrik Stubberud, kreativ leder for GK og art director for kampanjen.
– Samspillet med Yara har vært nært og givende. I dokumentariske portretter av bondefamilier skildrer kampanjen bønders bekymringen for om neste generasjon kan overta gården. Det er sterke, ekte historier, og veldig hyggelig med premiering, sier kundeansvarlig for Yara og partner i GK, Margrethe Geelmuyden.
GK har det siste året fått nye eiere, ny ledelse og nye lokaler. Selskapet har ansatt flere både på kreatør- og rådgiversiden.
Disse GK-jobbene vant priser i CMA:
- Gull for beste bruk av videoserie: «Stories of Succession» for Yara
- Gull for beste bruk av trykk: «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen
- Gull for beste bruk av data og innsikt: «Stories of Succession» for Yara
- Gull for beste bildebruk: «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen
- Gull for beste B2B-kampanje: «Stories of Succession» for Yara
- Sølv for beste bruk av enkeltvideo: «O Helga Natt 2021» for Den norske kirke
- Sølv for beste innholdskampanje: «Stories of Succession» for Yara
- Sølv for beste bilkampanje: «Idretten tilhører alle» for Opel/Bertel O. Steen
- Bronse for beste bruk av trykk: «Kvinner bare syter» for Nimo-klinikken
- Bronse for beste medlemskap: «O Helga Natt 2021» for Den norske kirke
Nøkkelord
Kontakter
Margrethe GeelmuydenPartner
Tel:+47 93217133margrethe.geelmuyden@gknordic.comOle Henrik StubberudKreativ leder
Tel:+47 932 19 747ole.stubberud@gknordic.comBilder


Lenker
Om Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese er et skandinavisk samfunnsbyrå. Vi arbeider med kunder i bransjer der myndighetene har sterk regulatorisk interesse, eller der kundene selv har sterk interesse i samfunnet. Våre 130 ansatte jobber ved kontorer i Oslo, København og Stockholm.
Følg pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Geelmuyden Kiese på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Gunnar Larsen ny PA-sjef i GK6.2.2023 09:00:00 CET | Pressemelding
Larsen blir ny leder for avdelingen for myndighetskontakt og politisk kommunikasjon i Geelmuyden Kiese. – Jeg opplever at GK har et solid fundament for å utvikle seg videre, sier han.
Ole Henrik Stubberud ny partner i GK30.1.2023 09:00:00 CET | Pressemelding
Etter fire år som kreativ leder tar Stubberud steget inn i partnerskapet.
Mathias (27) gikk hele karrierestigen i GK på 2,5 år26.1.2023 09:00:00 CET | Pressemelding
Mathias Fløtaker gjør kometkarriere og blir yngste seniorrådgiver i Geelmuyden Kiese. – Er du god nok, er du gammel nok, sier GK-sjef Severin Roald.
Jimmy Andersson til GK28.11.2022 10:29:09 CET | Pressemelding
Frilansdesigner Jimmy Andersson er ansatt som kommunikasjonsdesigner i det skandinaviske samfunnsbyrået. – I GK kan jeg jobbe med store ideer, sier han.
Øyvind O. Olufsen til GK24.10.2022 10:39:29 CEST | Pressemelding
GK henter tilbake Øyvind O. Olufsen som seniorrådgiver etter syv år i YS.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom