Geelmuyden Kiese

Premiedryss for GK i Content Marketing Awards

Del

Geelmuyden Kiese tok fem gull, tre sølv og to bronse i verdens gjeveste kåring for innholdsmarkedsføring.

"Story of succession" vant tre gull og ett sølv i CMA torsdag kveld.
"Story of succession" vant tre gull og ett sølv i CMA torsdag kveld.

GK tok storeslem i finalen i Content Marketing Awards (CMA) torsdag 1. desember. Selskapet ble det mestvinnende norske byrået for sjette år på rad i det som omtales som verdensmesterskapet i innholdsmarkedsføring.

Flest priser vant GK for kampanjen «Stories of Succession» for Yara, som mottok tre gull og ett sølv. Byrået vant også to gull for kampanjen «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen og sølv og bronse for kampanjen «O Helga Natt» for Den norske kirke.

GK fikk til sammen 10 priser og 18 nominasjoner fordelt på 8 jobber.

– Yara-kampanjen er GK på sitt beste, i skjæringspunktet mellom markeds- og samfunnskommunikasjon. Det er klart det er moro når det premieres, sier Ole Henrik Stubberud, kreativ leder for GK og art director for kampanjen.

– Samspillet med Yara har vært nært og givende. I dokumentariske portretter av bondefamilier skildrer kampanjen bønders bekymringen for om neste generasjon kan overta gården. Det er sterke, ekte historier, og veldig hyggelig med premiering, sier kundeansvarlig for Yara og partner i GK, Margrethe Geelmuyden.  

GK har det siste året fått nye eiere, ny ledelse og nye lokaler. Selskapet har ansatt flere både på kreatør- og rådgiversiden.

Disse GK-jobbene vant priser i CMA:

  • Gull for beste bruk av videoserie: «Stories of Succession» for Yara
  • Gull for beste bruk av trykk: «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen
  • Gull for beste bruk av data og innsikt: «Stories of Succession» for Yara
  • Gull for beste bildebruk: «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen
  • Gull for beste B2B-kampanje: «Stories of Succession» for Yara
  • Sølv for beste bruk av enkeltvideo: «O Helga Natt 2021» for Den norske kirke
  • Sølv for beste innholdskampanje: «Stories of Succession» for Yara
  • Sølv for beste bilkampanje: «Idretten tilhører alle» for Opel/Bertel O. Steen
  • Bronse for beste bruk av trykk: «Kvinner bare syter» for Nimo-klinikken
  • Bronse for beste medlemskap: «O Helga Natt 2021» for Den norske kirke

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

"Story of succession" vant tre gull og ett sølv i CMA torsdag kveld.
"Story of succession" vant tre gull og ett sølv i CMA torsdag kveld.
Last ned bilde
Premieutdelingen ble overvært digitalt fra GKs kontorer i Oslo.
Premieutdelingen ble overvært digitalt fra GKs kontorer i Oslo.
Last ned bilde

Lenker

Om Geelmuyden Kiese

Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese
St. Olavs plass 5
0105 Oslo

481 88 800http://www.gknordic.no

Geelmuyden Kiese er et skandinavisk samfunnsbyrå. Vi arbeider med kunder i bransjer der myndighetene har sterk regulatorisk interesse, eller der kundene selv har sterk interesse i samfunnet. Våre 130 ansatte jobber ved kontorer i Oslo, København og Stockholm.