Premiedryss for GK i Content Marketing Awards

GK tok storeslem i finalen i Content Marketing Awards (CMA) torsdag 1. desember. Selskapet ble det mestvinnende norske byrået for sjette år på rad i det som omtales som verdensmesterskapet i innholdsmarkedsføring.
Flest priser vant GK for kampanjen «Stories of Succession» for Yara, som mottok tre gull og ett sølv. Byrået vant også to gull for kampanjen «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen og sølv og bronse for kampanjen «O Helga Natt» for Den norske kirke.
GK fikk til sammen 10 priser og 18 nominasjoner fordelt på 8 jobber.
– Yara-kampanjen er GK på sitt beste, i skjæringspunktet mellom markeds- og samfunnskommunikasjon. Det er klart det er moro når det premieres, sier Ole Henrik Stubberud, kreativ leder for GK og art director for kampanjen.
– Samspillet med Yara har vært nært og givende. I dokumentariske portretter av bondefamilier skildrer kampanjen bønders bekymringen for om neste generasjon kan overta gården. Det er sterke, ekte historier, og veldig hyggelig med premiering, sier kundeansvarlig for Yara og partner i GK, Margrethe Geelmuyden.
GK har det siste året fått nye eiere, ny ledelse og nye lokaler. Selskapet har ansatt flere både på kreatør- og rådgiversiden.
Disse GK-jobbene vant priser i CMA:
- Gull for beste bruk av videoserie: «Stories of Succession» for Yara
- Gull for beste bruk av trykk: «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen
- Gull for beste bruk av data og innsikt: «Stories of Succession» for Yara
- Gull for beste bildebruk: «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen
- Gull for beste B2B-kampanje: «Stories of Succession» for Yara
- Sølv for beste bruk av enkeltvideo: «O Helga Natt 2021» for Den norske kirke
- Sølv for beste innholdskampanje: «Stories of Succession» for Yara
- Sølv for beste bilkampanje: «Idretten tilhører alle» for Opel/Bertel O. Steen
- Bronse for beste bruk av trykk: «Kvinner bare syter» for Nimo-klinikken
- Bronse for beste medlemskap: «O Helga Natt 2021» for Den norske kirke
Nøkkelord
Kontakter
Margrethe GeelmuydenPartner
Tel:+47 93217133margrethe.geelmuyden@gknordic.comOle Henrik StubberudKreativ leder
Tel:+47 932 19 747ole.stubberud@gknordic.comBilder


Lenker
Om Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese er et skandinavisk samfunnsbyrå. Vi arbeider med kunder i bransjer der myndighetene har sterk regulatorisk interesse, eller der kundene selv har sterk interesse i samfunnet. Våre 130 ansatte jobber ved kontorer i Oslo, København og Stockholm.
Følg pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Geelmuyden Kiese på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Erfaren ringrev med 12 år på Stortinget blir rådgiver: Helge Orten blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese12.9.2025 09:53:47 CEST | Pressemelding
Molde/Oslo, 12. september 2025 – Helge Orten blir assosiert partner i Geelmuyden Kiese og etablerer egen rådgivningsvirksomhet med base i Molde og Oslo. Han vil arbeide bredt mot privat og offentlig sektor, med særlig fokus på kystnæringene, havbruk, industri, finans og samferdsel – områder han kjenner godt fra politikken og tiden som stortingsrepresentant.
Hvem blir Norges neste statsminister?4.9.2025 08:41:02 CEST | Pressemelding
I dag er det bare fire dager unna valget – og stemningen i velgermassen er i bevegelse. Sammen med Markedsanalyse i Virke, Strategi- og analyseforeningen og Geelmuyden Kiese, Altinget.no, og Trekanten Bar – Oslos nye Tostrupkjelleren på onsdager – inviterer vi til en kveld med toppolitikere, dagsaktuelle målinger og de klokeste analytiske hodene, og stiller de viktigste spørsmålene!
EY vinner Gullpollen14.8.2025 12:57:50 CEST | Pressemelding
EY vinner prisen for beste bruk av kreativitet under Arendalsuka for sin visuelt imponerende og tankevekkende installasjon om fremtidens klima og økonomi.
Gullpollen: Skal kåre beste oppmerksomhetsskaper i Arendal igjen4.7.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
For andre gang skal prisen Gullpollen deles ut til den aktøren som er best til å bruke kreativitet til å få frem sitt budskap.
Hvem blir Norges neste statsminister?2.7.2025 12:12:40 CEST | Pressemelding
Den 4. september er vi bare fire dager unna valget – og stemningen i velgermassen er i bevegelse. Sammen med Markedsanalyse i Virke, Strategi- og analyseforeningen og Geelmuyden Kiese, Altinget.no, og Trekanten Bar – Oslos nye Tostrupkjelleren på onsdager – inviterer vi til en kveld med toppolitikere, dagsaktuelle målinger og de klokeste analytiske hodene, og stiller de viktigste spørsmålene!
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom