Power

POWER: – Godt forberedt til Black Friday

Del
Til tross for strenge Korona-tiltak, vil Black Friday gå av stabelen som vanlig. Oppkjøringen har derimot vært noe annerledes enn tidligere år, melder elektronikkjeden POWER.
POWER har blant annet DriveThru på flere varehus, slik at kundene kan få varene sine levert direkte i bilen og slipper å gå inn i varehusene.
POWER har blant annet DriveThru på flere varehus, slik at kundene kan få varene sine levert direkte i bilen og slipper å gå inn i varehusene.

– Det har vært en litt annerledes planlegging til Black Friday enn vi er vant til, ja, forteller administrerende direktør i POWER Norge, Anders Nilsen.

Mye skal på plass når en av Norges største kjeder skal arrangere årets største salgs-happening midt i en pandemi, men POWER mener de er godt forberedt.

– Black Friday er viktig for oss, men sikkerheten til kundene og våre ansatte kommer alltid i første rekke. Vi har derfor jobbet mye med hvordan vi skal gjennomføre årets Black Friday på en måte som gjør at alle kan føle seg trygge og ivaretatt når de handler hos oss, sier Nilsen.

Tjuvstart og DriveThru
Noen av tiltakene POWER har iverksatt er å ha korona-vakter på samtlige varehus. Vaktene skal dele ut antibac, minne om munnbind og avstandsregler og passe på hvor mange personer som er inne i varehusene av gangen. Kjeden har ogå DriveThru på flere varehus, slik at kundene kan få varene sine levert direkte i bilen og slipper å gå inn i varehusene.

– Dette er en veldig bra løsning, som vi har testet ut over lengre tid, forteller POWER-sjefen.

POWER forventer også en økt bruk av Click&Collect.

– Dette er en trend vi har sett over flere år, fordi mange synes det er enkelt og effektivt at butikkpersonalet finner frem varene før man kommer i butikken. I år tror vi også mange vil bruke denne løsningen i julehandelen for å minimere tiden man bruker ute blant folk.

I tillegg har POWER valgt å spre sine Black Friday-tilbud utover hele uken.

– Vi starter vårt Black Friday-salg allerede lørdag 21. november, og håper dette kan bidra til mindre køer og trengsel generelt sett.

Gavekort
Black Friday er definitivt en av årets viktigste dager for elektronikkjeden, og forventningene er høye.

Det som er ekstra gøy er at dette er vår første Black Friday-kampanje etter at vi lanserte fordelsprogrammet vårt, som går ut på at man tjener poeng på alt man handler. Poengene blir omgjort til gavekort, og den høye omsetningen i Black Friday-uken kommer til å generere flere hundre tusen kroner i gavekort til tusenvis av nordmenn, og vi gleder oss til å sende ut gavekort til hele Norge nå før jul, avslutter Anders Nilsen. 

Kontakter

Bilder

POWER har blant annet DriveThru på flere varehus, slik at kundene kan få varene sine levert direkte i bilen og slipper å gå inn i varehusene.
POWER har blant annet DriveThru på flere varehus, slik at kundene kan få varene sine levert direkte i bilen og slipper å gå inn i varehusene.
Last ned bilde

Om Power

Power
Power
Solheimveien 6-8
1473 Lørenskog

67 92 70 00https://www.power.no/

POWER er hele Nordens elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk. POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.
POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye