Power

Power «åpner opp» med generøs kundegaranti

Del
– I takt med gjenåpningen av samfunnet er vi glade for å «åpne opp» med gjeninnføring av, det vi mener er, Norges mest generøse kundegaranti: Åpent kjøp i hele 60 dager, sier adm. dir i POWER Norge, Anders Nilsen.
Anders Nilsen, adm. dir. i Power Norge
Anders Nilsen, adm. dir. i Power Norge

Da spredningen av Covid 19 var ute av kontroll, var elektrokjeden nødt til å redusere kontakthyppigheten i butikkene. En av tiltakene var at produkter som var testet hjemme ikke lengre kunne returneres i butikk utover de lovfestede reklamasjonsrettighetene.

– Da våre kundegarantier strekker seg mye lengre enn hva som er lovfestet, var dette et av tiltakene vi måtte iverksette, sier Anders Nilsen.

– Nå som myndighetene gradvis åpner opp samfunnet igjen, er vi svært glade av å kunne gjeninnføre den populære og generøse kundegarantien, sier han.

Norges mest generøse

Nilsen hevder POWERs fornøydhetsgaranti er Norges mest generøse fordi den lar kundene prøve hjemme og returnere varene uten spørsmål, og uten krav om ubrutt forsegling.

– I tillegg til de generøse vilkårene har vi også en varighet på hele 60 dager, sier han.

Om noen skulle være bekymret for potensielt misbruk, sier Nilsen at den utvidede garantien kan fjernes overfor kunder som aktivt misbruker den:

– Alle kan være trygge på at eventuelle misbruk avdekkes, slik at ordningen kan fortsette for alle som trenger den i tilfelle ting ikke passer eller at varen ikke levde opp til forventningene.

Behovsanalyse

Alle selgere i POWER blir opplært i ulike behovsanalyser for å avdekke alle kundens behov. Målet er alltid at varen kunder kjøper er det perfekte for vedkommende, sier han:

– Noen ganger kan man f.eks. innse at kjøledelen i et kombiskap ble for lite, og da skal kunden alltid være trygg på at varen kan byttes eller returneres.

Outlet gir flere gode kjøp

Produkter som leveres i retur resettes, vaskes og kontrolleres og blir tilgjengelig for nye kunder til en enda lavere pris.

– I vårt outlet-utvalg finnes det derfor mange varer til en enda lavere pris enn prisrobotens laveste pris, sier Nilsen.

Outlet-varene selges med samme garantier som nye varer, og lurer du på hvilke outlet-varer som finnes i din lokale butikk, kan man enkelt sjekke dette på Power.no. 

Kontakter

Bilder

Anders Nilsen, adm. dir. i Power Norge
Anders Nilsen, adm. dir. i Power Norge
Last ned bilde

Om Power

Power
Power
Solheimveien 6-8
1473 Lørenskog

67 92 70 00https://www.power.no/

POWER er hele Nordens elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk. POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.
POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige.

Følg pressemeldinger fra Power

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Power på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Power

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye