Placeringsforeningen Nykredit Invest - ophævelse af suspension

I fortsættelse af tidligere meddelelse d. 24 november 2022 skal det herved oplyses, at det nu igen er muligt at stille indre værdier i nedenstående afdeling, hvorfor Nykredit Portefølje Administration A/S har anmodet Nasdaq Copenhagen A/S om, at suspension ophæves.

Ophævelsen gælder nedenstående:

ISIN Afdelingsnavn Orderbook code
DK0060231777Nykredit Invest Danske FokusaktierNYKDFA

Eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til npa.pm@nykredit eller JNA@nykredit.dk

Nykredit Portefølje Administration A/S

Tage Fabrin-Brasted

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Ålandsbanken Abp: Återköp av egna aktier 07.12.20227.12.2022 17:30:00 CET | Pressemelding