Petroleumsskatt: Sitater fra forbundsleder Frode Alfheim

Her er kommentarer fra forbundsleder i Industri Energi Frode Alfheim til petroleumsskattforslaget.

- Denne fremgangsmåten gir ett dårlig utgangspunkt for god behandling av en så ekstrem viktig sak for bransjen og økonomien til hele landet.

- Uten involvering av partene, som er den gode norske måten å gjøre dette på, gjør regjeringa dette til et valgkamputspill. Det vil gjøre det vanskeligere å håndtere dette på en god måte.

- Skatteregimet vi har hatt til nå har tjent Norge ekstremt godt og gitt fellesskapet store inntekter. Vi skal nå sette oss godt inn i forslaget og komme med våre reaksjoner på det.

Frode AlfheimForbundslederIndustri Energi

Tel:90968615