PEPSI MAX® GIVES TAR SKØYTENE FRA MATS ZUCCARELLO OG GIR HAM NYE UTFORDRINGER TIL VANNS I ‘LOVE IT. TASTE IT´-KAMPANJE
Forrige gang inviterte vi den berømte fotballspilleren Vincent Kompany til å prøve curling for første gang, sammen med verdensmester Thomas Ulsrud. Denne gangen må Mats Zuccarello, profesjonell hockeyspiller, forlate isen og prøve balansen i flowboarding.
Zuccarello må ut av komfortsonen og tåle noen spektakulære fall, før han mestrer brettet i de kunstige bølgene.
- Jeg følte meg temmelig ubrukelig i begynnelsen. Jeg aldri prøvd dette før, men det var en kul og morsom utfordring, og jeg synes jeg fikk dreisen på det til slutt, sier Zuccarello.
‘Love It. Taste It’-kampanjen aktiveres på en rekke kanaler, i en tv-reklame, OOH, digitale kanaler, og et samarbeid med Spotify. En serie med filmer og historier der kjendiser og vanlige folk gjennom året blir utfordret til å prøve noe nytt, for å se hvordan de liker det.
- Pepsi MAX liker at man er litt dristig, hopper ut i det og prøver noe nytt. Akkurat som Mats gjør i denne utfordringen, sier Michael Blankert, Marketing Manager, Pepsi MAX Nordics.
Pepsi MAX oppfordrer også til å prøve å noe nytt på musikkfronten, gjennom et samarbeid med musikkplattformen Spotify. ‘Love It. Taste It.’ kampanjen blir tilgjengelig på Spotify i Europa, og inviterer brukerne til å “smake” på nye låter og artister som de ennå ikke har oppdaget, basert på musikk de har lyttet til før.
Nøkkelord
Kontakter
Mats Ektvedt / Corporate Communications AS / +47 4142 3328 / mats.ektvedt@corpcom.no
Lenker
Om PepsiCo
PepsiCo produkter nytes en milliard ganger om dagen i flere enn 200 land og regioner verden rundt. PepsiCo hadde i 2016 en omsetning på USD 63 milliarder, i hovedsak fra salg av merkevarer innen snacks og drikkevare som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. Produktporteføljen til PepsiCo inneholder en rekke mat- og drikkevarer, inkludert 22 ulike merkevarer, som årlig hver for seg genererer en omsetning på mer enn USD 1 milliard.
I kjernen av PepsiCo er Performance with Purpose – vi er overbevist om at suksessen til vår virksomhet er helt avhengig av en bærekraftig verden rundt oss. Vi tror en kontinuerlig forbedring av produktene vi selger, ansvarlig drift for å bevare miljøet, og det å skape et positivt engasjement i våre markeder er det som gjør PepsiCo i stand til å drive en fremgangsrik global virksomhet som skaper langsiktige verdier for samfunnet og våre aksjonærer. For mer informasjon, se www.pepsico.com
Følg pressemeldinger fra PepsiCo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra PepsiCo
PEPSICO ER STOLT, NY SPONSOR AV UEFA FOTBALL FOR KVINNER26.8.2020 12:07:16 CEST | Pressemelding
NEW YORK, 26. august, 2020 – I forkant av UEFAs Mesterligafinale for kvinner den 30. august, har PepsiCo (NASDAQ: PEP) nå annonsert en flerårig sponsoravtale med kvinnefotballen i UEFA for ytterligere å styrke tilstedeværelsen i fotballens elite-sjikt. Det nye fotball-samarbeidet vil gå parallelt med det eksisterende sponsoratet av UEFA Champions League (Mesterligaen) for menn.
PepsiCo Nordic støtter Matsentralen14.7.2020 12:00:00 CEST | Pressemelding
PepsiCo Nordics støtter Covid-19 avlastningsinstanser i Norge med en donasjon på 450 000 kroner til Matsentralen.
PEPSI MAX INTRODUSERER “SOUND OF TOMORROW”-finalistene7.7.2020 08:00:00 CEST | Pressemelding
Disse skal kjempe om seieren på en fantastisk live-stream arrangert av Tomorrowland tirsdag 7. juli. Legestudenten Mattias Klakegg (21) fra Jølster i Vestland er én av fire finalister.
PEPSICO VIL MER ENN TREDOBLE RESIRKULERT INNHOLD I PLASTFLASKER TIL 50 % I EU INNEN 20305.9.2018 10:14:00 CEST | Pressemelding
I dag kunngjorde PepsiCo at de har satt mål om å øke innholdet av resirkulert plast i plastflaskene deres til 50 % innen 2030 i hele EU, med et delmål på 45 % innen 2025. Dermed tredobler selskapet bruken av resirkulert plast tilsvarende 50 000 tonn rPET.
LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN8.5.2018 12:06:59 CEST | Pressemelding
UEFA & PEPSI® LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN (PRESENTERT AV PEPSI), DUA LIPA OPPTRER PÅ FINALEN I KIEV.