PepsiCo

PEPSI MAX® GIVES TAR SKØYTENE FRA MATS ZUCCARELLO OG GIR HAM NYE UTFORDRINGER TIL VANNS I ‘LOVE IT. TASTE IT´-KAMPANJE

OSLO, 6. SEPT, 2017 – #TRYITLOVEIT – Pepsi MAX® fortsetter å oppfordre folk til å prøve nye opplevelser i den siste filmen i ‘“LOVE IT. TASTE IT’”-kampanjen. Hvis du ikke allerede elsker smaken, så har du ikke prøvd den.

Forrige gang inviterte vi den berømte fotballspilleren Vincent Kompany til å prøve curling for første gang, sammen med verdensmester Thomas Ulsrud. Denne gangen må Mats Zuccarello, profesjonell hockeyspiller, forlate isen og prøve balansen i flowboarding.

Zuccarello må ut av komfortsonen og tåle noen spektakulære fall, før han mestrer brettet i de kunstige bølgene.

-       Jeg følte meg temmelig ubrukelig i begynnelsen. Jeg aldri prøvd dette før, men det var en kul og morsom utfordring, og jeg synes jeg fikk dreisen på det til slutt, sier Zuccarello.

Love It. Taste It’-kampanjen aktiveres på en rekke kanaler, i en tv-reklame, OOH, digitale kanaler, og et samarbeid med Spotify. En serie med filmer og historier der kjendiser og vanlige folk gjennom året blir utfordret til å prøve noe nytt, for å se hvordan de liker det.

-       Pepsi MAX liker at man er litt dristig, hopper ut i det og prøver noe nytt. Akkurat som Mats gjør i denne utfordringen, sier Michael Blankert, Marketing Manager, Pepsi MAX Nordics.

Pepsi MAX oppfordrer også til å prøve å noe nytt på musikkfronten, gjennom et samarbeid med musikkplattformen Spotify. ‘Love It. Taste It.’ kampanjen blir tilgjengelig på Spotify i Europa, og inviterer brukerne til å “smake” på nye låter og artister som de ennå ikke har oppdaget, basert på musikk de har lyttet til før.

Kontakter

Mats Ektvedt / Corporate Communications AS / +47 4142 3328 / mats.ektvedt@corpcom.no

Om PepsiCo

PepsiCo
Lilleakerveien 4, 5 etg.

+47 22 13 25 00http://www.pepsico.com.

PepsiCo produkter nytes en milliard ganger om dagen i flere enn 200 land og regioner verden rundt. PepsiCo hadde i 2016 en omsetning på USD 63 milliarder, i hovedsak fra salg av merkevarer innen snacks og drikkevare som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. Produktporteføljen til PepsiCo inneholder en rekke mat- og drikkevarer, inkludert 22 ulike merkevarer, som årlig hver for seg genererer en omsetning på mer enn USD 1 milliard.

I kjernen av PepsiCo er Performance with Purpose – vi er overbevist om at suksessen til vår virksomhet er helt avhengig av en bærekraftig verden rundt oss. Vi tror en kontinuerlig forbedring av produktene vi selger, ansvarlig drift for å bevare miljøet, og det å skape et positivt engasjement i våre markeder er det som gjør PepsiCo i stand til å drive en fremgangsrik global virksomhet som skaper langsiktige verdier for samfunnet og våre aksjonærer. For mer informasjon, se www.pepsico.com

Følg pressemeldinger fra PepsiCo

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra PepsiCo