PDK med støtte uttalelse til folket i Artsahk og Armenia

Denne uttalelsen fra PDK er levert til myndighetene i området.

Statement on Artsakh and Armenia Christian Conservative Party Norway

On behalf of the Christian Conservative Party of Norway I wish to state my strong support for the Armenian Christians and the Armenian and civil population in Artsakh.

Les hele uttalelsen HER.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Partiet De Kristne på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Slå ring rundt Stortinget6.8.2021 09:18:27 CEST | Pressemelding

Vi ønsker å slå ring rundt Stortinget for våre barn og familier. Det biologiske prinsippet er brutt med dagens barneverns politikk og vi ser ikke endringer i dagens samfunn selv med 11 dommer mot Norge fra Menneskerettsdomstolen i Strasbourg. Høyesterett slår fast brudd på EMK artikler i 2020, selv om de har vært med på å avvise disse sakene i Høyesterett tidligere. Rundskriv til dagens barnevernskontorer endrer ikke holdninger eller retning for å etterleve menneskerettighetene i Norge.