Parkert Piano er innviet på Flesland

Lørdag 12. mai inviterte vi åpningskonsert for passasjerer som reiste utenlands. Vi bød på Fleslands egen Flytrubadur, alias pianist og flyvertinne i Norwegian Julie Liisberg, den bergensbaserte konsertpianisten Oda Voltersvik, vinner av konkurransen #FleslandTalent, samt flere allerede kjente og noen hittil uoppdagede talenter.

Vi bød på Fleslands egen Flytrubadur, alias pianist og flyvertinne i Norwegian Julie Liisberg, den bergensbaserte konsertpianisten Oda Voltersvik, vinner av konkurransen #FleslandTalent, samt flere allerede kjente og noen hittil uoppdagede talenter.

Konserten ble godt mottatt og fra nå av er Parkert Piano tilgjengelig for alle som vil spille en melodi.

Bergen lufthavn er den tredje i rekken av norske flyplasser som har mottatt et flygel fra JM Norway og konseptet Parkert Piano.

Vi ser allerede at mange benytter seg av muligheten til å spille på flygelet, og sprer glede til passasjerer og ansatte på flyplassen. Flygelet er plassert like før man går til utlandsavdelingen, eller innlandsgatene D28-D35.

Les mer om parkert piano her https://www.parkertpiano

Dronning Eufemias gate 6

Avinor har ansvar for 44 statlig eide lufthavner, og flysikringstjenesten for sivil og militær luftfart i Norge. Dette nettverket binder Norge sammen - og Norge sammen med verden.

Rundt 3.000 medarbeidere har ansvar for å planlegge, bygge ut og drive et samlet lufthavn- og flysikringssystem. Avinors virksomhet finansieres gjennom luftfartsavgifter og salg på flyplassene.

Besøk presserommene til våre flyplasser:

Oslo lufthavn  |  Følg

Bergen lufthavn Flesland  |  Følg

Følg saker fra Avinor

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Avinor på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Avinor