Påmelding åpnet for “SHE Leads - executive leadership & mentorship program”

Kvinner utgjør kun 16 % av toppledergrupper. Deloitte og Korn Ferry har i samarbeid med SHE utviklet et lederutviklingsprogram for kvinner som ønsker å utløse sitt lederpotensial.

Formålet med programmet å utvikle og støtte deltakerne, via nettverksbygging, mentorordning samt faglig input, for å ruste kvinnene til å ta topplederroller.

SHE Leads executive leadership & mentorship program er åpnet for påmelding og alle søknader må være inne før 1. april 2020. Programmet inneholder 10 moduler med oppstart august 2020 og avsluttes i juni 2021. Programmet er bygget på den nyeste internasjonale forskningen om ledelse og personlig utvikling.

- Da vi skulle sette sammen den nyeste fagkunnskapen, velge læringsformen og finne frem til de beste bidragsyterne til å undervise så var hele tiden ambisjonen at dette programmet virkelig skal gi kvinner, med ulik bakgrunn, det beste markedet kan tilby, sier Annette Johnsen Solberg, leder av organisasjon- og lederutvikling i Deloitte.

- Det har vært utrolig spennende å utvikle dette programmet i partnerskap med SHE. De 25 heldige deltagerne som får tilbud om plass har virkelig et profesjonelt team i ryggen som vil løfte talentene opp og frem. Deloitte er stolte over å ta del i det samfunnsansvaret det er og påvirke kjønnsbalansen på toppledernivå. Programmet er utviklet med pro-bono ressurser sammen med SHE, sier Britt Otterdal Myrset, partner consulting i Deloitte.

Send inn din søknad innen 1. april på www.shecommunity.no

Søkerne bør ha mellom tre til åtte års ledererfaring. Les mer om lederutviklingsprogrammet her.

For mer informasjon kontakt: Hanne Kvalheim, Britt Otterdal Myrseth, Annette Solberg Johnsen eller Cathrine Karlsen i Deloitte.  www.deloitte.no. Tlf: 23279600