På denne strekninga ved Lærdalstunnelen vert vegen breiare

I dag varierer vegbreidda i området frå 5,2 til 6,6 meter. Vegen blir no 7,5 meter på heile strekninga, og får gul midtstripe og kvit kantstripe.
Både gulstripa og kantstripene blir freste, slik at det blir rumlefelt både mellom køyrefelta og på begge vegkantane.
– Slik merkar bilistane om dei er på veg over mot feil køyrefelt, eller for langt ut mot kanten. Dette er eit viktig tiltak for å gjera trafikken tryggare, seier byggjeleiar Ketil Bere i Statens vegvesen.
Vegen blir utvida i breidda på begge sider. Eksisterande busslommer vert oppgraderte.
Me skal og setja opp rekkverk på delar av strekninga, hovudsakleg i samband med avkøyringa til ein landbrukseigedom.
Desse vil ha oppdraget
Fire firma har levert tilbod på jobben:
| Tilbydar | Tilbodssum ekskl. mva. |
| Fosse Maskin og Transport AS frå Vik i Sogn | 16.894.956 |
| Mesta AS | 17.400.636 |
| Bulken Maskin AS frå Voss | 19.567.565 |
| Flage Maskin AS frå Voss | 21.724.204 |
– No skal me kontrollrekna på tilboda, og tek sikte på å få underteikna kontrakt så raskt som mogleg. Målet er å vera i gang med anleggsarbeida i starten av september, og jobben skal vera ferdig innan 31. mai neste år, legg Bere til.
Arbeid på dagtid
Vegarbeida vil finna stad på dagtid, og trafikkreguleringa vil hovudsakleg skje med trafikklys. Det vil bli innsnevra køyrefelt, og det kan bli noko ventetid.
– Me har forståing for det kan oppfattast som ei mellombels ulempe for trafikantane, men då er det viktig å minna om at me gjer dette nettopp for dei. Som vegeigar er det viktig for oss å vedlikehalda og utvikla vårt transportsystem, slik at trafikktryggleiken og framkomsten skal kunne varetakast også i framtida. Vi oppmodar trafikantane om å respektera trafikkregulera, av omsyn til tryggleiken til dei som jobbar på vegen. Også dei skal heim til nokon, avsluttar Bere.
Strekninga som no skal vølast gjennom eit FMO-prosjekt (forsterka midtoppmerking) har ein gjennomsnittleg døgntrafikk på 2900. Det er dette som kallast årsdøgntrafikk (ÅDT). Av dette er 16 prosent, eller 464, lange køyretøy.
Knutepunkt
Eri – Håbakken ligg på riksveg 5 mellom Lærdal og Filefjell, like ved utløpet av Lærdalstunnelen på E16.
Herfrå kan ein velja riksveg 5 vidare nordvestover mot Sognefjorden berre 20 minutt unna, eller austover mot Filefjell (E16) eller Hemsedalsfjellet (riksveg 52).
Nøkkelord
Kontakter
Ketil BereByggjeleiarStatens vegvesen, Drift og vedlikehold
Tel:90363840ketil.bere@vegvesen.noLars Olve HesjedalKommunikasjonsrådgjevarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:+4795245839lars.olve.hesjedal@vegvesen.noBilder



Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Revelåga bru på Mo blir nattestengt27.10.2025 13:25:21 CET | Pressemelding
Revelåga bru på E12 i sentrum av Mo i Rana skal rehabiliteres. Fra mandag 27. oktober og to uker fremover blir brua delvis stengt på kveld og natt.
Øver på ulykkeshåndtering i Elgskauåstunnelen på E134 i Asker27.10.2025 12:56:16 CET | Pressemelding
Statens vegvesen og nødetatene skal øve sammen på håndtering av trafikkulykker i Elgskauåstunnelen på E134 i Asker onsdag formiddag 29. oktober.
Erstattar ferjebru på E39 Lote ferjekai27.10.2025 11:55:29 CET | Pressemelding
Statens vegvesen skal erstatte eksisterande ferjebru på Lote ferjekai.
Ulykkesøvelse i Byrebergtunnelen mellom Vågå og Lom27.10.2025 11:04:28 CET | Pressemelding
Statens vegvesen og nødetatene skal øve sammen på håndtering av trafikkulykke i Byrebergtunnelen på riksveg 15 mellom Vågåmo og Lom om kvelden onsdag 29. oktober.
Gibraltartunnelen på skolebenken hos Statens vegvesen27.10.2025 11:00:00 CET | Pressemelding
Spania og Marokko vil bygge en 40 kilometer jernbanetunnel under Gibraltarstredet. Nå ser de til Statens vegvesen og E39 Rogfast når de planlegger det som blir verdens dypeste undersjøiske tunnel.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom
